אודליה סויסה פרצה בבכי: "הסרטון של איציק החזיר אותי אחורה - זו ההרגשה הכי משפילה"

הסרטון שבו תועד כדורגלן העבר איציק זוהר כשהוא מכה את בת זוגו, הזכיר לכוכבת הריאליטי את מערכת היחסים האלימה שניהלה לטענתה בצעירותה • "איציק, מגיע לך שתיענש!"

אודליה סויסה פרצה בבכי: "זו ההרגשה הכי משפילה שיכולה להיות"

יממה אחרי שהרשת סערה בעקבות חשיפת הסרטון שבו נראה כדורגלן העבר איציק זוהר כשהוא מכה לכאורה את בת זוגו לשעבר מיטל אדרי, החליטה אודליה סויסה להתייחס לנושא.

סויסה, שדיברה בעבר על מערכת היחסים האלימה כביכול בה הייתה מצויה כשנישאה לגבר חרדי, פרסמה היום (חמישי) סדרת סרטונים בעמודה באינסטגרם שבמהלכם פרצה בבכי והתקשתה להבין איך גבר מגיע למצב שהוא מרים ידו על אישה.

תיעוד: איציק זוהר תוקף את זוגתו

"אני חייבת לדבר על זה. אתמול נחשפתי לסרטון של איציק זוהר מכה את בת זוגו. מודה שזה החזיר אותי אחורה, שהייתי צעירה", אמרה סויסה.

"הרגע הזה שאישה חוטפת מכות מגבר ואין לה את האפשרות להגן על עצמה, בטח כשמדובר בגבר חסון. לא משנה, כל גבר - זו ההרגשה הכי משפילה שיכולה להיות. מי אתם הגברים שמרשים לעצמכם להרים יד על אישה?", פרצה בבכי. "אתם מרגישים שאתם בהתקף זעם, יש המון דרכים. למה להתעלל, למה להרים יד?! עצם זה שאישה מתכופפת כדי להגן על עצמה, זה מטריף אותי".

בהמשך סיפרה על השינוי שחל בה מצעירה מפוחדת לאישה בעלת ביטחון. "אני לא יודעת איך גברים מרשים לעצמם להרים יד על אישה. באמת, זה יכול להטריף אותי. אני יכולה להגיד לכם עליי, אני הייתי אז ילדה פחדנית, אני הייתי ילדה שעדיין לא היו לה את הביטחון והאומץ שיש לה היום.  בואו נאמר היום, אם גבר רק יעז לעשות תנועה בשפת הגוף שלו לכיוון שלי, שהוא יבוא להרים את היד אני אשבור אותו, אני אפרק אותו, אני לא יודעת מה. אבל יש מלא נשים שאין להן עדיין את הביטחון הזה, הן עדיין לא במקום הזה. ומגיע להם (לגברים האלימים) שהם יקבלו את העונש שלהם כמו שצריך על פי חוק. שיקבלו את העונש שלהם. איציק, מגיע לך שתיענש", חתמה בסערת רגשות.

כתב אישום הוגש נגדו. איציק זוהר, צילום: עמי שומן

כאמור, על פי כתב האישום שהוגש אתמול (רביעי) לבית משפט השלום ברמלה נגד איציק זוהר, האירוע קרה לפני כחודש וחצי, כאשר התגורר יחד עם בת זוגו בבניין בבאר יעקב. השניים חזרו מבילוי לילי ונקלעו לוויכוח, שטיבו אינו ידוע. זוהר, אשר היה תחת השפעת אלכוהול, אחז בה בחוזקה כשהוא קומץ את ידו הימנית לאגרוף, ומכוונו לעברה של המתלוננת, ודחף אותה לעבר חלון הזכוכית של לובי הבניין בניסיון להכניס אותה פנימה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר