שירן סנדל נגד משתתף "המירוץ למיליון": "יש לו שעתיים להתאפס על החיים שלו"

כוכבת "גאליס" מאיימת לחשוף את זהותו של מתמודד העונה החדשה של תוכנית הריאליטי באם לא ישיב לה את הכלבה לה היא משמשת כאומנה • "הוא לקח אותה לסופ״ש ומסרב להחזיר אותה"

שירן סנדל. צילום: קוקו

מבלי לנקוב בשמו עדיין, אך בזעם לא מוסתר תוך איום לפתוח מולו במלחמה, השחקנית והזמרת שירן סנדל ("גאליס", "פצועים בראש", "התחנה") שיתפה היום (חמישי) את 350 אלף עוקביה באינסטגרם כי משתתף מהעונה הנוכחית של "המירוץ למיליון" מחזיק בכלבת האומנה שלה ומסרב לשחררה.

"היום יעלה פה סטורי טיים על מתמודד 'המירוץ למיליון' של העונה החדשה שגנב ממני את הכלבת אומנה שלנו בובה, הפיטבולית שהייתה אצלי חודשיים", פתחה סנדל (36) את הסטורי הזועם והמשיכה לספר כי אותו אדם לא מוכן לתת לה ולבן זוגה להיפרד ממנה.

"הוא לא מוכן עכשיו לתת לנו להיפרד ממנה בלי שהוא יהיה שם איתנו ולא מוכן לתת לנו לקחת אותה כמה שעות לים עם זאוס ובאלו, החברים הכי טובים שלה, כי הוא פוחד שאנחנו נעשה לו מה שהוא עשה לנו", המשיכה ותיארה את השתלשלות האירועים שהובילו לכתיבת הפוסט.

"הבעיה פה שאם הוא יצטרך להיות לידי הוא כנראה יקבל ממני בעיטה ואגרוף על כל החרא שהוא העביר אותי השבוע", הוסיפה בכעס, "ועדיין כל מה שאנחנו רוצים זו הזדמנות להיפרד ממנה, מה שהוא גזל מאיתנו ברוע לב מוחלט ולא משנה כמה התחננתי וכתבתי לו ולאח שלו הוא פשוט לא מוכן להתעשת".

צילום מסך אינסטגרם

בהמשך הסטורי, סנדל סיפרה כיצד בובה הכלבה הגיעה אליה לאומנה לאחר שעברה התעללות קשה וכיצד היא נקשרה אליה. "נתנו לה את הנשמה עד שהיא פתחה את הלב ובאמת נקשרה אלינו ולכלבים ואנחנו אליה. אדם התחנן שנאמץ אותה וזה היה קשה מדי עם באלו שהוא גם גור, והבחור הזה שבא הבטיח הבטחות ושיקר ושיחק אותה הבחור הטוב בעולם. חרטטן מהמעלה הראשונה. שיחק על הטוב לב שלנו אמר 'איזה כיף כאלה אנשים מרגשים איזה סיפור'.

"בובה התחילה תהליך של היכרות איתו, קבענו שיקח אותה לסופ"ש, יחזיר אותה יסדיר את האימוץ ואז נעשה פרידה מסודרת", המשיכה וסיפרה ואז שיתפה כיצד הדברים החלו להשתבש כשסירב להחזירה.

"הוא לקח אותה לסופ״ש ומסרב להחזיר אותה. ויתרתי על שיחזיר אותה רק ביקשתי שייתן לנו כמה שעות איתה עם הכלבים. גם לזה הוא מסרב. לא משנה כמה כתבתי וכמה ביקשתי. הוא לא משאיר לי עוד ברירות", כתבה בסיכומו של הפוסט וביקשה להעביר לאותו אדם שבשמו כאמור טרם נקבה מסר חד, ברור ומאיים: "יש לו שעתיים להתאפס על החיים שלו ולקבוע איתי שעה ומקום למחר. אם לא אני נכנסת איתו למלחמה ואני חושפת פה הכל", הבטיחה. "את כל ההודעות שכתבתי לו ולאחיו, את כל התחנונים בבכי ואת כל החרא שהעביר אותי השבוע".

בסטורי נוסף, סנדל צירפה תמונה של בובה כשהיא מבקשת להזכיר למאות אלפי עוקביה עבור מי היא נלחמת: "זאת בובה למי לשלא זוכר", כתבה. "היא באה אלינו אחרי שנמצאה משוטטת בבית קברות. ירו בה חץ הרדמה כי חשבו שהיא תוקפנית. סרקו את השבב שלה הגיעו לבעלים שמסתבר שהשתמש בה רק להרבעה וכבר הספיק להכניס אותה להריון לפני גיל שנה. היא כנראה הצליחה לברוח ממנו כי זאת הייתה הפעם הראשונה שהיא דרכה על אספלט...כל דבר שעשינו איתה היה הפעם הראשונה עבורה. ואז מגיע הבחור הזה ופשוט לוקח אותה בלי לתת לנו להיפרד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר