"איבדתי את הקול": הטלטלה הרגשית של יעל בר זוהר

מגישת הטלוויזיה קראה שני פוסטים שהוקדשו לאחיינו של בעלה עילי ברעם ז"ל ולא הצליחה לעצור את הדמעות • שעות לאחר מכן היא כבר לא יכולה לדבר, הפעם בגלל סיבה אחרת

יעל בר זוהר. צילום: קוקו

ימים לא פשוטים עוברים על יעל בר זוהר. אתמול (שלישי) היא נתקלה בשני פוסטים שכתבה המקעקעת והאומנית שרה קורי לחבר הילדות שלה, אחיינו של בעלה גיא זו-ארץ עילי ברעם ז"ל שנרצח במסיבת הטבע בסמוך לקיבוץ רעים בטבח 7 באוקטובר, ולא הצליחה לעצור את הדמעות. 

"פגשתי את שרה המדהימה, שהיא ועילי היו חברים בלב ובנפש. לצערי הפעם הראשונה שאנחנו נפגשות זה כשעילי שלנו לא פה. אני יודעת כמה הוא אהב אותה וזה ריגש והציף אותי מאוד", כתבה בר זוהר על רקע תמונה מחויכת שלה עם שרה.

לאחר מכן צרפה בר זוהר צילומי מסך מתוך שני פוסטים שהקדישה שרה לעילי. "אני זוכרת שעברתי בית ספר ולא היו לי חברים. ישבתי בערך יומיים שלושה לבד בהפסקות, עד שאתה הגעת...תמיד הצחקת אותי ולא נתת לי להרגיש לבד", כתבה קורי.

צילום מסך אינסטגרם

"מאז נשארנו חברים עשור, ועשינו יחד הרבה קעקועים (כמובן שהיית בין הראשונים שנתנו לי להתנסות עליהם). שבוע שעבר ראיתי אותך והסתכלנו בעיניים ואמרתי לך כמה אני מתרגשת לראות שמצאת את עצמך בריפוי של עצמך ושל אנשים שסביבך. כמה אתה מעורר השראה בדרך שבחרת, ואיך הקריירה שלך התחילה לפרוח. נתנו חיבוק חזק. לפחות קיבלתי פרידה ראויה. אתמול הודיעו לי שאתה נעדר. תוך כדי שציירתי את הפנים שלך במשך היום כבר חיכיתי לרגע שבו יודיעו שנמצאת ואני כבר לא יכולה לחכות לשמוע איך אתה מספר לנו את החוויה המטורפת הזו שעברת ואיך ניצלת בנס, וגם בטח איך הצלחת עוד כמה אנשים על הדרך. זה פשוט לא נקלט לי במוח להבין שאתה כבר איננו...".

על גבי הפוסט כתבה בר זוהר: "קראתי את מה שהיא כתבה על עילי ולא הפסקתי לבכות".

צילום מסך אינסטגרם

כחודש לאחר מכן, כתבה קורי פוסט נוסף, הפעם עם תמונות שבהן הציגה קעקוע של חתימתו של עילי בצורת סמיילי והקדשה שהעניק. "עילי המלך, אנחנו מתגעגעים אליך. אפילו החתימה שלך משמחת. מתארת בדיוק את האופי החיובי והמשוגע שלך. אתה תמיד איתנו פה בסביבה". גם לפוסט הזה התייחסה בר זוהר וכתבה לקורי: "כל מילה שכתבת כל כך מתארת את עילי, והוצפתי בגעגוע שאין לתאר. עילוש, שמחה שהיית מוקף בעוד אנשי אור כמוך בזמן שהיית כאן".

את סדרת הסטוריז המרגשת חתמה בר זוהר בסרטון של קורי בזמן שקעקעה אישה. "ראיתי את שרה המאסטרית בפעולה. ולא, זאת לא אני", הבהירה. "לי אין קעקועים, אבל אני ויהלי (בנה המתבגר של בר זוהר; י"ד) אמרנו שנעשה קעקוע משותף שמזכיר לנו את עילי, עדיין חושבים על רעיון".

צילום מסך אינסטגרם

הטלטלה הנפשית לא עצרה והבוקר הודיעה בר זוהר כי היא איבדה את קולה. "הספירה לאחור החלה. גיא ממריא ל'הישרדות' ממש עוד כמה ימים. למרות כל הפאסון והניסיון שלי כנראה שזה לא כזה פשוט לי, ופשוט איבדתי את הקול. ברור לי שזה הכי נפשי. הלחץ, המתח, וכן גם קצת עצב. תמיד מדהים לראות כמה הגוף והנפש קשורים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר