צפו: ליהיא גרינר שוברת שגרה – ואת האף

כוכבת הרשת לקחה פסק זמן מהחדשות הרעות והכבדות ומתחה את מאמן הכושר שלה לכבוד 1 באפריל כשזייפה פציעה במהלך אימון • איך הוא הגיב אחרי רגעים ארוכים של בהלה כשהבין שעבדה עליו?

ליהיא גרינר. צילום: משה בן שמחון

ליהיא גרינר ביקשה היום (שני) להכניס מעט צחוק ואווירת מבודחת לחייהם של עוקביה הרבים באינסטגרם בתאריך המועד לפורענות ה-1 באפריל. היא החליטה למתוח את מאמן הכושר שלה דור נקש ולזייף פציעה בפניה במהלך אימון משקולות, בעזרת הרבה צווחות ובקבוקון דם שרכשה קודם ומרחה על פניה.

"כמה כיף לשבור את השגרה ב-1 באפריל! הצלחתי לעבוד על המאמן שלי דור נקש!", הכריזה גרינר בטקסט שצרפה לסרטון המשעשע שאותו העלתה כפוסט. "אמבוש אחד באפריל למאמן שלי", כתבה גריגר בכותרת לסרטון. "האחד האפריל היום, והיום אני אעבוד על המאמין שלי דור נקש במכון שלו. הסיוט הכי גדול שלו זה אם משקולת תיפול לי על הפרצוף. אז זה בדיוק מה שיקרה היום. הבאתי כאן דם", סיפרה כשישבה ברכבה בדרך למכון.

את המתיחה פתחה ליהיא בקריצה למצלמה. מיד לאחר מכן היא תיעדה את אחד המאמנים במכון, שסייע לה למתוח את המאמן שלה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Lihi Griner Tzabar (@lihisunshine)

"זה דור, היום אנחנו עובדים על דור נקש", עדכנה כשצילמה את קורבן המתיחה מרחוק. בהמשך תועדה ליהיא מתאמנת, כשלפתע עצרה את האימון, הוציאה מתוך הטופ שלבשה את בקבוקון הדם שהביאה איתה, והחלה לטפטף ממנו מתחת לנחיריה על מנת ליצור מצג שווא של פציעה. כשסיימה, חזרה להרים את משקלותיה, וביימה את רגע ה"נפילה" של המשקולות על פניה. "הו מיי גאד", צרחה גרינר "הפצועה והמדממת".

נקש המבוהל ניגש אליה מיד, וזו הציגה בפניו את הפציעה תוך שהיא מזייפת סערת רגשות. נקש החרד ניגש להביא עזרה ראשונה לגרינר, שניצלה את הזמן כדי להוסיף עוד דם מהבקבוקון שרכשה לטובת המתיחה. כשזה חזר עם שקית קרח, גרינר המשיכה בהצגה ואף החריפה את תגובותיה ופרצה בבכי היסטרי, תוך כדי שמאמנה המודאג מנסה לתמוך בה ולבדוק את מצבה.

אחרי דקות לא פשוטות של בהלה, גרינגר סוף סוף הסירה את שקית הקרח, הכריזה "1 באפריל!", ופצחה בריקוד ניצחון. באותו זמן נקש תועד כשהוא זורק בכעס את שקית הקרח על הרצפה. בקטע האחרון בסרטון נראים נקש וליהיא כשהם מחובקים ומחויכים.

בסרטון שזכה בתוך שעה קלה למאות אלפי לייקים ועשרות תגובות נלהבות, מצאנו גם כאלה שביקרו את גרינר על המתיחה שבחרה לבצע. "ריחמתי על המאמן", כתבה אחת הגולשות. "מסכן, כאילו חסר לנו לחץ", התקוממה אחרת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר