תמיד תהיתם מה התוכן והצורה של הודעות הטקסט שאתם שולחים לאנשים אחרים אומרת עליכם? ובכן, מתברר שדרך כתיבת ההודעות, האורך שלהן ופרטים נוספים, ניתן לדעת הרבה מאוד על האופי שלנו.
"הפסיכולוגית פרנצ'סקה" נתנה ליותר מ-1.2 מיליון העוקבים שלה בטיקטוק כמה כללים מעניינים שמעידים מאוד על איך שאתם כותבים הודעות לאחרים.
הכלל הראשון: כותבים שחייבים לסיים את השיחה
"גם אם אתם מסיימים את השיחה ברגשון (אימוג'י) של פרח או לב, אז הצורך הזה מעיד על פחד נטישה", סיפרה לעוקביה. "כמו כן, אם יש לכם צורך לענות תמיד למה שכותבים לכם, אז הרי שאתם אנשים רגישים מדי לסובבים אתכם. למעשה, יש לזה שם: 'תסמונת ההודעה האחרונה', המתארת צורך כפייתי של אדם להיות אחרון בשיחה, גם אם אין לו משהו חשוב להוסיף עליה".
@francescapsychology#psychology#psychologytricks#textingadvice♬ She Knows - J. Cole
כלל שני: כתיבת הודעות קצרות במקום ארוכות
לדברי המומחית, אדם שכותב את מה שיש לו להגיד במספר הודעות קצרות ולא בהודעה אחת, סובל מבעיית קשב וריכוז והוא אדם לא ממוקד. "אם כך אתם כותבים, הרי שאתם משתייכים לדור ה-Z" ציינה.
כלל שלישי: הרבה אימוג'ים
"אם אדם משתמש בהרבה אימוג'ים בהודעה שלו, מדובר באדם מאד מוחצן שמאוד מבטא החוצה את הרגשות שלו. אימוג'ים גם מאירים באור טוב יותר את הכותב אם הם קשורים להודעה", סיכמה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו