הנשים שמשפיעות על איך הבית שלנו נראה

פגשנו סמנכ"ליות שיווק ומנהלות מערכי לקוחות בחברות עיצוב שפועלות בשוק המקומי • קבלו הצצה לתפיסות הניהוליות שלהן ועל הקולקציות שהן מובילות שיוצרות את הדירות והבתים בישראל

DITRE פיטרו הכט. צילום: יחצ

עולם העיצוב הוא עולם שמתבסס על אסתטיקה, זיקה לעידון ולהרמוניה, הוא מדבר במונחים של אופנה, טעם ויופי, ובהסתכלות לאחור נשלט ברובו על ידי גברים. השנים האחרונות העניקו לכולנו הזדמנות לחוות יותר ויותר ניהול נשי- ניהול אסרטיבי, עוצמתי ואסטרטגי ועם זאת רך, מכיל וקשוב. מעבר לשיוויון המגדרי, סגנון הניהול הנשי הוא דישון הכרחי ומבורך לאנושות.

פגשנו לראיוןסמנכ"ליות שיווק ומנהלות מערכי לקוחות בחברות עיצוב שפועלות בשוק המקומי. הנשים האלו משפיעות במידה רבה על איך הבית שלנו יראה. 

לירון בלומנר, סמנכ"ל שיווק, פיטרו הכט

אג׳נדה ניהולית: עבודת צוות ושאיפה לחבר בין יצירתיות לאסטרטגיה, בין מותג ללקוחות ובין חדשנות למסורת.

ההישג שאת הכי גאה בו בתפקידך הנוכחי: בתחילת דרכי הובלתי מהלך שיווקי ממוקד ומדויק שהוביל להגדלה משמעותית של אחוז האדריכלים שעובדים איתנו. באמצעות עבודה ממוקדת הצלחתי לבסס את פיטרו הכט כשחקן מרכזי בקרב האדריכלים. המהלך חיזק את המותג, יצר קהילה נאמנה סביבו והוביל לצמיחה משמעותית במעורבות ובמכירות.

לירון בלומנר, סמנכ"ל שיווק, פיטרו הכט / צילום: ניר סלקמן

דבר שאת עוד חולמת לעשות במסגרת התפקיד: החלום שלי הוא ליצור חוויית מגורים יוקרתית וייחודית בישראל – פרויקט מגורים שבו כל דירה מרוהטת בריהוט של פיטרו הכט, עם חתימה של מעצבי המותגים הבינלאומיים שהחברה מייצגת. אני לא רואה את זה רק כעוד פרויקט, אלא כהזדמנות להגדיר מחדש את סטנדרט המגורים בארץ. 

מילה על הקולקציות: פיטרו הכט הוא בית עיצוב שמתמחה בייבוא מותגי יוקרה בינלאומיים. אנחנו מאמינים שעיצוב טוב מתחיל מהחומרים ומהפרטים הקטנים. הקולקציות מתאפיינות באלגנטיות מודרנית, קווים נקיים ופלטת צבעים רגועה שמתמקדת בטבעיות, תחכום ועל-זמניות. 

ענת זוהר אגסי, סמנכ"ל שיווק, פלורליס

אג׳נדה ניהולית: הקשבה והתבוננות. אני מאמינה שהצלחה ניהולית מבוססת על הקשבה עמוקה. בעיניי, מנהיגות אמיתית מתחילה בהבנת רצפת המכירה, בזיהוי הצרכים האמיתיים של הלקוחות, ובגיבוש תובנות שמובילות לפעולה אפקטיבית. רק דרך חיבור ישיר לשטח, גמישות מחשבתית וקבלת החלטות מבוססת נתונים, ניתן להוביל ארגון קדימה ולהבטיח צמיחה מתמשכת.

ענת זוהר אגסי, סמנכל שיווק, פלורליס / יח"צ

ההישג שאת הכי גאה בו בתפקידך הנוכחי: רשת הקשרים והחיבורים שבניתי לאורך השנים. עבורי, הצלחה אינה נמדדת רק בתוצאות עסקיות, אלא גם באנשים שמלווים אותי לאורך הדרך ותורמים להצלחות שלי ושל הארגון. 

דבר שאת עוד חולמת לעשות במסגרת התפקיד: אני שואפת להרחיב את קהל היעד ולהמשיך לחדש, תוך יצירת חוויית קנייה עדכנית ומלאה. 

מילה על הקולקציות: פלורליס הוא מותג עיצוב ולייף סטייל עם חזון להפוך כל חלל למזמין, מעוצב ובעל משמעות – בהתאם למוטו של המותג -  'Now, it's home'. אנחנו שמים דגש על עבודת יד, חומרים טבעיים ותהליכי ייצור מוקפדים, מתוך רצון לייצר מראה אותנטי שמשתלב בהרמוניה בכל חלל.

גל נרדי, סמנכ"ל שיווק, למינם

אג׳נדה ניהולית: חדשנות.

ההישג שאת הכי גאה בו בתפקידך הנוכחי: הגדלת המותג באופן משמעותי  בקרב קהלים רלוונטיים בהם אדריכלים , מעצבי פנים ויזמים, וזיהוי שיתופי פעולה עם חברות מדויקות עבור המותג ומיצוב למינם כמותג מוביל בישראל.

דבר שאת עוד חולמת לעשות במסגרת התפקיד: להמשיך להניע את החברה קדימה, להרחיב בצורה משמעותית את ההשפעה שלה בשוק העיצוב בכלל והפורצלן בפרט.

גל נרדי, סמנכלית שיווק LAMINAM ישראל / צילום: כפיר זיו

מילה על הקולקציות: הישג מרשים עבור למינם הוא השקת שתי סדרות של לוחות מדוקקים בעובי 2 מ״מ , מוצר בלעדי של למינם ופורץ דרך בתחום הפורצלן.

LAMINAM ישראל

ליאת אלקבץ, מנהלת אגף שיווק, קבוצת נגב

אג׳נדה ניהולית: סינרגיה.

ההישג שאת הכי גאה בו בתפקידך הנוכחי: ההובלה של תהליך המיתוג מחדש של החברות תחת קבוצת נגב. היה לנו חשוב להעביר את הערכים המרכזיים של כל מותג ולייצר חוויית מותג מעודכנת וחדשנית.

ליאת אלקבץ, מנהלת שיווק קבוצת נגב / יח"צ

דבר שאת עוד חולמת לעשות במסגרת התפקיד: לפתח תהליך שיווקי חווייתי שיביא לידי ביטוי את הייחודיות של כל אחד מהמותגים בקבוצה, כך שלקוחות יתחברו לערכי החדשנות והאיכות שמניעים אותנו ויכירו את המותגים שלנו בצורה עמוקה ומרגשת.

מילה על הקולקציות: המותגים שלנו מציעים קולקציות שמבוססות על טרנדים עולמיים, אך מותאמות אישית לצרכים של השוק המקומי. בכל אחת מהחברות בקבוצה אנחנו שואפים להביא את החדשנות והאיכות ברמה הגבוהה ביותר.

ויה ארקדיה מקבוצת נגב,

תמר שעיו, מנהלת שיווק, נאנו מטבחים

אג׳נדה ניהולית: חדשנות.

ההישג שאת הכי גאה בו בתפקידך הנוכחי: אני גאה בכך שהצלחנו להשיק קו מטבחים חדשני שמבוסס על מחקר שוק מעמיק.

תמר שעיו, מנהלת שיווק, נאנו מטבחים / צילום: יהודה ארגמן

דבר שאת עוד חולמת לעשות במסגרת התפקיד: להוביל יוזמה שמקדמת קיימות ואקולוגיה בתהליך ייצור המטבחים שלנו, עם דגש על שימוש בחומרים ממוחזרים ובטכנולוגיות ירוקות.

מילה על הקולקציות: הקולקציות שלנו מתמקדות בשילוב של צבעים טבעיים, חומרים איכותיים כמו עץ מלא, מתכות ופורצלן, ומוצרים פונקציונליים שעונים על צרכי הלקוח המודרני. כל קולקציה נוצרה מתוך מחשבה על נוחות, אסתטיקה ואיכות, כדי להעניק חוויית בישול ואירוח יוצאת דופן.

נאנו מטבחים,

שרה רוז דנוף-אסרף, מנהלת שיווק אלומקס מטבחי חוץ

אג׳נדה ניהולית: תעשי את הכי טוב שלך. 

ההישג שאת הכי גאה בו בתפקידך הנוכחי: הכשרת הצוות שלי לראות ולהקשיב לכל לקוח שנכנס ולהגשים לו את החלום בצורה נכונה ומדויקת.

דבר שאת עוד חולמת לעשות במסגרת התפקיד: אופטימיזציה בכל אולמות התצוגה שלנו של מערכות הניהול, מכירות והכשרת עובדים במקביל להנגשת החלום של מטבח חוץ יוקרתי ואיכותי לשכבות נוספות של האוכלוסייה בארץ ובעולם, וגם לכבוש את השוק האמריקני.

שרה רוז דנוף-אסרף, מנהלת שיווק אלומקס מטבחי חוץ / יח"צ

מילה על הקולקציות: אנחנו מייצרים באלומקס מטבחי חוץ מהחומרים האיכותיים העמידים ביותר שקיימים כיום בשוק. גוף המטבח כולו מיוצר מאלומיניום ונעטף בגרניט פורצלן של החברות המובילות בעולם. היצור כולו כחול לבן, בהתאמה אישית, החל מתכנון הגופים בהתאם לשטח ולחלומות ועד בחירת המוצרים וחומרי הגמר.  

ALUMEX מטבחי חוץ, צילום: באדיבות ALUMEX

הילה רחימי, מנהלת שיווק קשרי אדריכלים, אלוני

אג׳נדה ניהולית: חיבור אישי.

ההישג שאת הכי גאה בו בתפקידך הנוכחי: תערוכת "זריחה" - תערוכה מרגשת שהוצגה באולם הדגל של אלוני בלח"י ושילבה בין סטודנטים צעירים לאדריכלים ותיקים. כל אחד מהם ביטא בדרכו את הזריחה והתקווה.

דבר שאת עוד חולמת לעשות במסגרת התפקיד: ליצור עוד פרויקטים שיחברו בין עולם העיצוב לקהילה.

הילה רחימי, מנהלת שיווק קשרי אדריכלים, אלוני, צילום: יחצ

מילה על הקולקציות: צבעים וחומרים בהשראת הטבע, גווני טרוורטין חמים, מרקמים טבעיים וגימורים שמכניסים עומק ורכות לחלל, ליצירת אווירה טבעית, מאוזנת ועל-זמנית.

צבעים וחומרים בהשראת הטבע, אלוני, צילום: יח"צ

שירלי שוורץ, סמנכ"ל שיווק, טולמנ'ס

אג׳נדה ניהולית: הנגשה. אני שואפת להנגיש עיצוב איכותי לקהל הרחב, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים. ​

ההישג שאת הכי גאה בו בתפקידך הנוכחי: הקמת רשת "טולמנ'ס דוט", שמציעה מותגי פרימיום במחירים נגישים, מתוך חזון להנגיש עיצוב מוקפד לקהל הרחב. ​

שירלי שוורץ קאופמן, סמנכ"ל שיווק, טולמנ'ס / צילום: תמי בר שי

דבר שאת עוד חולמת לעשות במסגרת התפקיד: להמשיך לחדש ולהנגיש עיצוב איכותי לקהלים נוספים בקטגוריות נוספות. אנחנו שמחות להמשיך לתת במה לאמנות ועיצוב ישראלי מקורי במגוון הפלטפורמות שלנו בזכות המיזם המשותף עם צבע טרי שמנגיש גם אמנות לקהל חדש.

מילה על הקולקציות: ה-DNA שלנו בטולמנ'ס דוט הוא Smart & Fresh, עם דגש על צבעים, עיצוב רענן וחומרים חדשים ואיכותיים. בישראל אימצו באהבה עיצוב סקנדינבי שמקבל במה רחבה בקולקציה של טולמנ'ס דוט.

טולמנ'ס דוט. מערכת ישיבה מבית המותג הדני HAY, צילום: יחצ

יפית יצחק - סמנכ"ל שיווק ופיתוח מטבחי רגבה  

אג׳נדה ניהולית: חדשנות.

ההישג שאת הכי גאה בו בתפקידך הנוכחי: יחד עם צוות של אנשים מוכשר ויצירתי הפכנו את מותג מטבחי רגבה ממותג מטבחים איכותי בלבד למותג עם ערכים של השראה עיצובית, חוויית לקוח מתקדמת וחדשנות טכנולוגית – מהלך שבא לידי ביטוי בעלייה משמעותית במודעות למותג, בצמיחה במדדי ההעדפה ובכניסה לקהלים צעירים יותר, מבלי לוותר על קהל הליבה המסורתי.

דבר שאת עוד חולמת לעשות במסגרת התפקיד: להקים בית תוכן והשראה בתחום העיצוב והלייף סטייל. ליצור פלטפורמה שמחברת בין עיצוב פנים, קולינריה, אירוח וחדשנות טכנולוגית – כדי שהמותג יהפוך למרכז ידע והשראה.

יפית יצחק, סמנכ"ל שיווק, רגבה / יח"צ

מילה על הקולקציות: קולקציות המטבחים שלנו שואבות השראה מעולמות העיצוב הבינלאומיים תוך שמירה על התאמה מדויקת לסגנון החיים הישראלי. אנו דואגים לשלב בין עיצוב עדכני לפרקטיות ישראלית. פלטת הצבעים נעה מגוונים טבעיים ורכים ועד צבעי אדמה עמוקים ונגיעות פסטל.

התאמה מדויקת לסגנון החיים הישראלי, רגבה, צילום: איתי בנית
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר