6 טיפים לריהוט ועיצוב הסוכה

מערכות ישיבה, קישוטים בעבודת יד וגם גרילנדות • כך תהפכו את הסוכה למקום שנעים לשהות בו

ארוחת חג בסוכה. צילום: ישראל היום

הסוכה מהווה לרבים מאוד מאיתנו בית חלופי למשך כל ימות החג. היחס אל הסוכה הוא כאל עוד חלל בבית וכשמרהטים את הסוכה כדאי ליישם כמה טיפים חשובים שיבטיחו קניה חכמה ועיצוב כלבבכם. 

טיפ 1 נצלו את החג כדי לחדש מערכת ישיבה לחוץ, חבל לקנות פריטי ריהוט רק למשך החג. אם ממילא התכוונתם לחדש, בחג יש מבצעים רבים על מערכות הישיבה, השתמשו בהן בחג ולאחר מכן המשיכו להינות מהן גם כשהן ממוקמות על המרפסת. כדאי לבחור מערכת ישיבה בצבעים שיתאימו למרפסת שלכם.

מערכת ישיבה נמוכה מפלסטיק, צילום: כתר ישראל
שולחן מתקפל. הסטוק, צילום: יחצ הסטוק

טיפ 2 אם תשלבו בין שולחן מתקפל ומערכת ישיבה נמוכה, תוכלו לסעוד יחד סביב שולחן החג ולאחר מכן לקפלו בקלות ולהפוך את חלל הסוכה לסלון, כשתמקמו בו מערכת ישיבה נמוכה. כדאי לדעת שקיימים היום שולחנות מתקפלים ברוחב של מטר - מה שמאפשר מרווחים גדולים יותר להנחת האוכל וצלחות הסועדים. 

טיפ 3 השוק מוצף (בקטע טוב) באביזרים לקישוט. אם הסביבה חשובה לכם, בחרו קישוטים שתוכלו לקפל ולשמור בארגז קטן לשנה הבאה.

חבל רימונים כולל 16 עלים, MAX STOCK,

טיפ 4 אל תוותרו על עבודת היד שלכם - צאו החוצה, אספו עלים, איצטרובלים או פירות קטנים משיחי נוי והדביקו על גבי בריסטולים. אפשר לכתוב עם דבק פלסטי ברכות כמו חג שמח או חג אסיף שמח, ועל הדבק להניח את העלים שאספתם. ואם אין לכם מה לעשות עם ערימת מגזינים ששמרתם גזרו רצועות והכינו מהם שרשראות.

טיפ 5 במקום להוציא אין סוף בקבוקי שתיה, התאבזרו בקנקן עם ברז, מלאו במים עם נענע ולימון והציבו ליד פינת ארבעת המינים, כך שכל אחד יוכל למזוג לעצמו - גם פרקטי וגם יפה לעין.

מיכל ברז MAX STOCK / צילום: מקס סטוק

גרילנדה בגוון אחיד, הסטוק / צילום: סטודיו הסטוק

טיפ 6 בין האביזרים הדקורטיבים חפשו גם שרשראות (גרילנדות) תאורה. אפשר לשלב בין נורות צבעוניות לנורות בגוון אחיד. בגרילנדות אפשר להמשיך ולהשתמש גם אחרי החג. אם אתם מאלו שאוהבים לסעוד בחוץ תחת כיפת השמים תוכלו למקם גרילנדה  מעל לשולחן האוכל. התוספת תהיה מלאה באפקט ומרשימה.

ואל תשכחו להשאיר כיסא ריק ולשלב סרט צהוב, למען השבת החטופים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר