סולידריות מעוצבת: מתנות לראש השנה עם ערך חברתי

כירבוליות, כלים דקורטיבים וסבונים מעוצבים - המתנות האלה מגיעות מהישובים המפונים ומהעסקים בבעלותם של אנשי המילואים • מיוחד לחג

נר, כירבולית ומבשם חלל. בחצר. צילום: עומרי שומר

הסולידריות היא מהערכים שזוכים לכמות נדיבה של תשומת לב על רקע 7 באוקטובר. ההתגייסות של העם לתמוך במי שנפגע מעוררת השתאות וגורמת לחשוב מה היה קורה אם המדינה היתה מגויסת כמו אזרחיה.

לקראת ראש השנה הרשת מלאה בהזמנות לבחור מתנות שמגיעות מעסקים שממוקמים בדרום, בצפון או כאלו ששייכים למשרתי מילואים. הציבור מחפש את המתנות האלו, ובצדק.

מצאנו שתי דוגמאות מייצגות, שמאפשרות בחירה מתוך מגוון רחב של עסקים, סגנונות ועיצובים. 

על אף שהמותג מציע מציע מגוון פריטי עיצוב שנאספו ולוקטו מיוון, ספרד ומבירות עיצוב בעולם, המצב גרם להם להתגייס למאמץ. במארזים של מותג העיצוב היידה, שולבו מגוון מוצרים של עסקים מאזור העוטף והצפון.

מארז עם פריטים מעוצבים נגד עין הרע. היידה / צילום: יח"צ היידה

רעיון המארזים מאפשר, באופן כללי, לשלב בין מוצרי  קולינריה כמו שמן זית, קונפיטורות, צנצנות דבש, יין ונוספים, עם פריטים מעוצבים כמו כפות קרמיקה להנחת כפות בישול, מגבות ידיים מעוצבות, צלחות הגשה מעוטרות ועוד.  

מארז שמשלב פריטים קולינרים עם כף קרמיקה להנחת כפות בישול. היידה / צילום: יח"צ היידה

מתחם כתום ישראל לחגים של בנק מזרחי טפחות הוא עוד מיזם מתוך ממגוון רחב של מיזמים שמאפשרים נגישות למארזי שי ומתנות לחג שמגיעות מישובי הדרום והצפון, ושל עסקים בבעלות אנשי מילואים.

כלי מטבח מעוטרים. דארלינג, צילום: יפתח מורן

המתחם מאגד תמהיל גדול של רעיונות למתנות חג – כ-450 בתי עסק. בין החנויות שמתמקדות בפריטי עיצוב ואווירה לבית: דארלינג - חנות לאביזרים ומתנות שמציעה פריטים בנימה הומוריסטית, בחצר - חנות במושב גאיה שמתמחה בתחום עיצוב הבית ומציעה בין השאר טקטסיל ואביזרים משלימים, מיידלע - חנות שמציעה סבונים ריחניים ומוצרי בישום לחלל, ועוד.

מבשם אווירה. מור ולבונה / צילום: גל גלעד

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר