"שאף אחד לא יישאר מאחור": אירוע העיצוב שיוקדש למען החיילים

אמנים רבים העניקו עיצובים חדשים ומעניינים לקסדות של חיילי צה"ל, והפכו אותן ליצירות אמנות • אלה יעמדו למכירה פומבית, שהכנסותיה יופנו לטיפול בבריאות הנפש של החיילים

קסדה מעוצבת של אורית פוקס. צילום: יחסי ציבור

אמנים ישראלים מובילים חברו לארגון BRUSH ולעמותת נט"ל ("נפגעי טראומה על רקע מלחמה וטרור") במטרה לעצב קסדות של חיילי צה"ל לכדי יצירות אמנות, שיימכרו במכירה פומבית שכל הכנסותיה למען טיפול בבריאות הנפשית של חיילי צה"ל.

הקסדות יוצגו למכירה באירוע "קסדות של גיבורים", שיתקיים מחר (חמישי) בשעה 18:00 במלון קרלטון תל אביב, בו השראה ויצירתיות יפגשו את המציאות הקשה שרבים במדינה חווים. כל אחת מהקסדות שהפכו ליצירות מספרת סיפור ייחודי על חוסן, אומץ וכוח הריפוי.

קסדה מעוצבת של סמי קטן, צילום: יחסי ציבור

BRUSH נולד מהצורך הדחוף לטפל בטראומה הנפשית שחווים חיילי צה"ל, מטרה העומדת כמגדלור של תקווה ותמיכה עבור ארגון. "המשימה שלנו ברורה: לתת טיפול מקיף לרווחתם הנפשית של חיילינו. אנו משתמשים גם בטיפולים קונבנציונליים וגם בגישות מתקדמות, ומבטיחים שאף אחד לא יישאר מאחור במסע שלו לקראת ריפוי", נמסר מטעם הארגון.

בין האמנים הרבים שישתתפו באירוע, אשר תרמו מזמנם ומיצירותיהם למען המטרה, נמנים סיגלית לנדאו, מיה גולד, אורית פוקס, מירים קבסה, אילן ברוך, שירה ברזילי, צביקה לחמן, ערן רשף ועוד רבים וטובים.

קסדה מעוצבת של יצחק תורג'מן, צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר