פריט חובה בכל חצר: מצעד השמשיות המעוצבות

התרגלנו לראות אותן בבריכה או בחוף הים, אבל השמשיות הגיעו לבתים הפרטיים – והן כאן כדי להישאר • אספנו בשבילכם שמשיות במחירים נוחים, וגם למיטבי לכת שמוכנים להשקיע סכומים גדולים

שמשיית פסים בצבעוניות פסטלית, 5,568 שקל. מבית המותג FATBOY, טולמנ'ס דוט

צבעוניות, מתקפלות, ובמראה של מקרמה: כשאנחנו חושבים על שמשייה, המחשבה שלנו נודדת מיד אל חוף הים. אך בשנים האחרונות החצר הביתית התפתחה. כוחן העולה של בריכות השחייה הפרטיות והבריכות המתנפחות מיקם את השמשיות גם בשטחי החוץ של בתים פרטיים.

שמשיית מקרמה ועמוד מעץ טיק, עם בסיס מייצב מבטון, 2.5 מטר, 4,500 שקל. אינדונזיה jaffa, צילום: יונה שלי לאינדונזיה jaffa

 

הן עושות צל, מכניסות צבע לחצר ומשמשות כנקודת חן אופנתית מעוצבת. השמשיות מציעות מנעד רחב של אפשרויות - החל מצבעי פסטל קיציים, אופציה קלה לקיפול ולנשיאה, ועד לשמשיות מושקעות שהפכו לאובייקט דקורטיבי, כמו שמשיות מקרמה או שמשיות במראה קש שמדמות חופשה קיצית בתאילנד.

שמשיה בהשראת תאילנד במראה קש, 2,490 שקל. צ'יל האוס, צילום: מושיקו שמה

 

השמשיות המושקעות לא מסתפקות רק ביריעת ההצללה, והן יגיעו לרוב עם עמוד דקורטיבי שעשוי מאלומיניום עם חיפוי מגן מעץ טיק וחומרים נוספים. כשהשמשייה בקוטר רחב היא מגיעה לרוב עם בסיס מייצב, כדי להבטיח שלא תיפול או תעוף עם הרוח.

שמשיית פסים, רגל אמצעית מאלומיניום וחיפוי פוליאסטר, עם בסיס במשקל 25 ק"ג, 5,568 שקל. מבית המותג FATBOY, טולמנ'ס דוט, צילום: טולמנ'ס דוט

 

אם מדובר בחצר גדולה, אפשר לשקול שילוב של שתי שמשיות שונות, ובכך לייצר משחק עיצובי שיכניס הרבה אופי לשטחי החוץ. גם אם אין לכם בריכה בחצר, השמשייה תעשה עבודה טובה לסתם רביצה על כיסא שיזוף עם שייק קריר ביד.

שמשיה בצבעוניות קיצית, 120 שקל. MAX STOCK, (המלאי משתנה בין הסניפים), צילום: MAX STOCK
שמשיה ורודה במראה מעודן, 120 שקל. MAX STOCK, (המלאי משתנה בין הסניפים), צילום: STOCK

 

לצד השמשיות הקונבנציונליות, כדאי לקחת בחשבון גם את הציליה הביתית, שיכולה להיות פתרון מלא קסם. הציליה קלה מאוד לתפעול והיא מזכירה בעיצוב שלה אוהל קטן. אם יש לכם ילדים קטנים, אתם מכירים את האהבה שלהם לפיקניקים מחוץ לבית. תגישו להם ארוחת בוקר תחת הציליה המעוצבת, ותרוויחו ביושר כמה נקודות זכות.

צילייה עשויה לייקרה לים ולדשא, 239 שקל. Gadgetshop, צילום: יח"צ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר