איפור דיגיטלי: ארמני ביוטי בישראל

העתיד כבר כאן: מותג העל האיטקלי השיק את חנות הביוטי השניה שלו בעולם והראשונה בישראל • המעצב מעורב בכל החלטה בחנות

החנות של ארמני בקניון רמת אביב בתל אביב

מותג לוריאל ישראל השיק את מותג היוקרה ג'ורג'יו ארמני ביוטי בקניון רמת אביב. מדובר בחנות אקסלוסיבית ראשונה הממוקמת באמצע הקניון, הנראית כמו פופ אפ משום שהיא פתוחה. החנות מציעה את כל מוצרי המותג בקטגוריית האיפור, טיפוח ובישום עם חווית קנייה ייחודית של טכנולוגיות יופי חדשניות ודיגיטליות.   

ישראל נבחרה למדינה השנייה בעולם, אחרי קוריאה, בה נפתחה חנות הקונספט החדשה של המותג בהשראת עולם הקולנוע. חווית הלקוח בחנות היא דיגיטלית, אינטראקטיבית ומבוססת על טכנולוגיות יופי, ביוטי-טק, כפי שהוצגו בסוף השבוע האחרון בפריז בתערוכת הטכנולוגיה העולמית IVA TECH בפני למעלה מ-100 אלף מבקרים.

כך למשל "TICKET" היא טכנולוגיה המספקת כרטיס ללקוחה בכניסתה לחנות ובאמצעותו היא מקבלת גישה לכל החוויות הדיגיטליות שצברה בחנות, טכנולוגית MODIFACE מתקדמת המאפשרת התנסות וירטואלית במגוון המוצרים, Connected Mirror המצלמת את תהליך האיפור של הלקוחה ושולחת במייל, Screen Test, המאפשר ללקוחה לצלם את מבחן הבד שלה בווידיאו או בתמונה, ועוד.

טכנולוגיה חדשנית

בין המוצרים האייקוניים הידועים ביותר ניתן למצוא את המייקאפים Luminous Silk Foundation ו-Power Fabric, השפתוניםLip Maestro  ו-Lip Magnet, קולקציית מוצרי האיפור לעיניים Eyes to Kill, מוצרים לטיפוח העור Crema , Nera ו-Armani Prima וכן את סדרת בשמי ההוט קוטור Armani Privé. כל מוצרי האיפור, טיפוח ובשמי הפריווה הם בלעדיים לחנות, וכמובן גם מוצעים בשמים קלאסיים של ארמני שנמכרים ברשתות הפארם.

חן רבינא, מנהלת השיווק של ארמני ביוטי אמרה ל"ישראל היום": "מדובר בחנות שמושפעת מעולם הקולנוע עם עיצוב שהוא יותר מזמין, חלק מהלקוחות שאלו אותנו אם מדובר בחנות פופ אפ. הקונספט שנקרא ביוטי סטאר מתאפיין בנראות מאד בולטת ובחוויית לקוח עם המון כלים דיגיטליים בתחום הביוטי טק. אנחנו מוצאים שמדובר בכלים מאד מתאימים ללקוחה הישראלית והיה לנו מאד חשוב להעניק חוויה שהלקוחה לא תשכח, ושהיא תרצה לחזור לא רק בגלל המוצרים אלא בגלל החוויה והשירות".

עוד אומרת רבינא כי "החנות מציעה כלים דיגיטליים. היא מאפשרת לנסות את כל מוצרי השפתיים והעיניים מבלי "להתלכלך" באיפור. אנחנו המדינה הראשונה שמאפשרת להראות גם מוצרי עיניים, על המסך ניתן גם לראות חצי פנים עם איפור אחד וחצי פנים עם איפור אחר. הלקוחה מקבלת לנייד לינק עם הסרטון ועם המוצרים שהיא התנסתה בהם".

מחירים כמו בצרפת

בשמי או דה טואלט מוצעים בחנות ב-670 שקלים ואו דה פרפיום של בשמי פריווה מוצעים ב-950-1,150 שקלים". לגבי פערי המחירים בארץ היא אומרת: "המחירים דומים למחירים באירופה, כשנקודת ההתייחסות שלנו היא צרפת. ברוב המוצרים הפערים הם בין 5% למעלה או למטה". מי שבונה על מבצעים בהמשך תתבדה. לדבריה, "בחנות לא יהיו הנחות ולא מבצעים לאורך כל השנה. כל יום המחירים פה יהיו אותו הדבר, החלטנו שאנחנו לא רוצים לשחק את המשחק הזה".

לשאלה האם במותג מתכוונים לפתוח חנויות נוספות אומרתת רבינא: "אנחנו כרגע מתרכזים בחנות הזו ולא חושבים על חנות נוספת, נשקול את זה בהמשך. אנחנו גם לא מתכננים כעת הקמת אתר מקוון". 

עד כמה ארמני היה מעורב בהקמת החנות?

"ארמני, שהוא בן 80 פלוס, מעורב בכל מה שקורה, בכל המותגים שלו שכוללים לייף סטייל, אופנה וביוטי. הוא מעורב בכל הפרטים עד הפרט הקטן והוא אישר את החנות. כל שינוי שעשינו בחנות היה צריך לעבור את אישורו, הוא חתום על כל פרט. זה הופך את התהליכים ליותר לקצת יותר מסובכים כי אנחנו לא יכולים לעשות כל מה שאנחנו רוצים, אך מצד שני זה מותג ששומר על אחידות וקווים מאד ברורים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר