מבחן הבשמים הגדול לגברים

רגע לפני שראש השנה נכנס, סקרנו את הבשמים החדשים לגברים • איזה בושם מתאים לעבודה ואיזה סוג יישאר גם לדייט בערב?

צילום: Getty Images // ראש השנה הוא זמן לחידושים

כשהפסקות הפרסומות בטלוויזיה מפוצצות בפרסומות לבשמים עם מוזיקת רקע מושלמת והרחובות מתמלאים בפוסטרים של הרבה מאוד אנשים יפים ונינוחים, זה סימן שהחגים בפתח ויחד איתם הרבה מאוד בשמים על המדף

על ריח, כידוע, אי אפשר להתווכח ובכל זאת, רגע לפני שאתם מגיעים לסשן ריחות ברשתות הפארם, קיבצנו עבורכם את הבשמים החדשים שכדאי שתדעו עליהם.  

המותג: בית האופנה האיטלקי TRUSSARDI משיק מהדורה מוגבלת לחג: LE-VRIERO, עם הבושם TRUSSARDI Uomo לגברים.

התרשמות: רמת ריכוז גבוהה במיוחד של הניחוח. הבקבוק מזכוכית בצבע שחור, וקשה להתעלם מפסל ראש הכלב המוזהב והיפה שבראשו. הגרסה המקורית של הבושם שלטה בשוק בשנות ה-80, והבושם נחשב לאחד הבשמים הפופולריים בקרב הגברים. השחזור לא דומה למקור והרבה יותר עדין ומלאכותי, אבל כן שומר על החריפות המאפיינת אותו.  

מחיר: 429 שקלים ל-100 מ"ל.

המותג: בית Ferragamo משיקים את Urban Feel Ferragamo UOMO. 

התרשמות: מדובר בבושם שמצליח לבלוט באופן חיובי מריחות האחרים, הוא אוורירי ומתאים מאוד לקיץ. גם הבקבוק מצליח לבלוט ולא בגלל עיצוב יוצא דופן, אלא בעיקר בגלל הצבע -  כחול שמיים. 

מחיר: 325 שקלים ל-100 מ"ל.  

המותג: לאוקסיטן, מותג הטיפוח הבינלאומי, מציג את  L’Homme Cologne Cedrat או דה טואלט. 

התרשמות: הבקבוק כסוף וגנרי, ובפועל מדובר בבושם די חזק אבל אחרי שהוא מתייבש יש בו רעננות כיפית. מתאים ליום עבודה במשרד. 

מחיר: 239 שקלים ל-75 מ"ל, להשיג ברשת חנויות L'OCCITANE ובאתר המותג.

המותג: צמד המעצבים השערורייתיים, דולצ'ה וגבאנה, מציגים את: K by Dolce&Gabbana המעצבים האיטלקים הלכו על בטוח וגייסו את מריאנו די ואיו, גבר איטלקי קלאסי שיש לו הכל, להיות הפנים של הבושם החדש שלהם.

התרשמות: אין ספק שהמעצבים השקיעו הרבה מאוד בבקבוק, אולי יותר מדי. הבקבוק בעל מבנה גיאומטרי ובראשו פקק העשוי בעבודת יד. הכתר משובץ בחלקיקי זהב 24 קראט ומוקף בכדורים דמויי אבן חן, המשובצים מתחת לכיפת אבן התכלת. איטלקים מוגזמים? גם עכשיו. הריח פירותי ומתאים ליומיום ולעבודה במשרד. הוא עמיד, לא כבד מדי, אך נוכח.  

מחיר: 429 שקלים ל-100 מ"ל.

המותג: Carven L'eau intense, בושם מצרפת עם תווי ג'ינג'ר, אמבר וארז.

התרשמות: ניחוח רענן בעולמות המנטה והלימון. זכוכית לבנה מקדימה ושקופה בחלק האחורי של הבקבוק. ניחוח ארומטי שנשאר לאורך זמן ואף מתעצם ותוסס. מתאים לערבים בקיץ.  

מחיר: 320 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג ברשת אפריל. 

המותג: יש לא מעט גברים בעולם שלא יוצאים מהבית בלי fierce, הבושם המצליח ביותר של מותג האופנה האמריקאי אברקומבי אנד פיץ'. הפעם הם משיקים ניחוח חדש בשם AUTHENTIC.

התרשמות: בקבוק הבושם לא מזיע מרוב מאמץ ונראה די סטנדרטי, מיושן ומשעמם, לא משהו שהיינו שמים בקדמת מדף הבשמים. לעומת זאת, הריח נקי ונעים, מורגש פחות מקודמו וגם מתפייד מהר יותר.  

מחיר: 279 שקלים ל-100 מ"ל.

המותג: לכבוד חגיגות העשור להשקתו של Only The Brave, הבושם לגברים של דיזל, חבר מותג עם כוכב הכדורגל הברזילאי ניימאר ליצירת בושם חדש: Spirit Of The Brave. 

התרשמות: הריח צפוי, חזק מאוד, ניחוח גברי קלאסי.  

מחיר: 229 שקלים ל-125 מ"ל.

המותג: המעצב הצרפתי הידוע, ז׳אן פול גוטיה, הוציא בושם חדש בשם Le beau, בגרסה גברית ונשית

התרשמות: הבקבוק בצורת חזה עירום בגוון ירוק בוהק עם עלה גפן בזהב שמסתיר את האזור האינטימי. הריח פשוט ולא מפתיע, לא רציני מדי ויעבוד טוב יותר עבור צעירים. הוא לא שונה בהרבה מקודמיו וגם הוא עמיד.   

מחיר: 319 שקלים ל-125 מ"ל.

המותג: בקרולינה הררה שוברים את הכלים ומציגים את BAD BOY EAU DE TOILETTE.

התרשמות: זה כנראה הבקבוק היפה ביותר מאלו שסקרנו. הוא מעוצב בצורת ברק שחור עם תחתית זהב ונדמה שבכל רגע עשוי ליפול. הריח חושני ומעט מריר, שילוב של סקסיות, חושניות וקלאסיות.

מחיר: 399 שקלים ל-100 מ"ל.  

המותג: הסיכוי שתיכנסו לג'ו מלון ותצאו משם בלי למצוא ריח שמוצא חן בעיניכם הוא די קלוש. הפעם מציגים במותג הבריטי את POPPY & BARLEY. 

התרשמות: במותג נשארו עם המסורת הקבועה והבקבוק המוכר, הידוע והמספק. הבושם הוא יוניסקס, הוא עדין, מאוד רך ומתוק, מהסוג שגורם לך להצמיד את האף ליד כל כמה זמן, אבל גם לא מחזיק יותר מדי זמן. 

מחיר: 530 שקלים ל-100 מ"ל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר