טסים לפריז? את זה אתם לא רוצים לפספס

תערוכה חדשה בשיתוף עם מותג הביוטי לוריאל פונה אל הקהל הצעיר במטה להדגיש את המגוון והרב גוניות של יופי • המבקרים מוזמנים לשמוע סיפורים מרתקים על 108 יצירות שמציגות תפיסות שונות של יופי

לוריאל בשת"פ עם הלובר. צילום: יח"צ

בעולם שמקדש בוטוקס, חומצות ושלל מוצרי איפור וטיפוח, בפריז עוצרים לרגע וחוזרים אחורה בזמן, אל המקום בו הכל התחיל.  שיתוף פעולה חדש בין המוזיאון ההיסטורי למותג הצרפתי לוריאל מטשטש את הגבולות בין עולם האמנות לתעשיית היופי. חברת

לוריאל והלובר יצרו מסלול סיור ייחודי המציג את התפתחות מושג היופי דרך 108 יצירות אמנות מרגשות והיסטוריות.

מסלול ביוטי בלובר, צילום: יח"צ

השותפות בין שני הארגונים נולדה לאחר ארוחת צהריים משותפת ב-2021, שם עלה הרעיון לחקור את הקשר העמוק בין יופי לאמנות. מטרת הסיור היא להדגיש את המגוון והרב-גוניות של היופי, תוך הדגשה שהיופי הוא תמיד עניין של מבט סובייקטיבי.

מסע אל היופי בלובר,

הסיור מלווה באפליקציית אינטרנט מיוחדת "De toutes beautés!" המאפשרת למבקרים סריקת קודים QR ליצירות אמנות נבחרות. דרך האפליקציה, המבקרים יכולים לשמוע סיפורים מרתקים על 44 יצירות אמנות, המציגים את היופי מזוויות מפתיעות.

המסלול, שמושק השבוע ויהיה זמין במשך שלוש השנים הקרובות, כולל יצירות מרשימות כמו פסל "הרמפרודיטוס הישן", פסל שיש של הרמס האל היווני, וציור "אישה עם מראה" של טיציאן. כל אלה מציגים תפיסות שונות של יופי לאורך ההיסטוריה.

היסטוריה של יופי בלובר,

השותפות הזו אינה רק פרויקט אמנותי, אלא גם הזדמנות עבור L'Oréal להדגיש את המחויבות שלה לגיוון ולהישאר רלוונטית עבור דור הצעירים.

בנוסף לחוויה המוזיאלית, גם סדרת רשת שתשודר בתחילת 2025 ותציג יצירות מופת דרך עיניהם של מבקרים צעירים.

התערוכה תוצג בלובר בפריז עד דצמבר 2027. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר