אחרי "האח הגדול": הדר שירי קוטפת קמפיין יוקרתי

מותג האיפור הבינלאומי REVLON בחר פרזנטורית בישראל • זהו הקמפיין הראשון עבור שירי והשקעתו מוערכת במיליון שקלים

הדר שירי. צילום: אורי פרטוש

מותג האיפור הבינלאומי רבלון מכריז היום (שני) על בחירתה של הדר שירי כפנים החדשות של המותג בישראל. שירי, כוכבת "האח הגדול" ואושיית רשת מובילה, תוביל את פעילות המותג בישראל בערוצי האונליין והאופליין במהלך השנה הקרובה בהשקעה של מיליון שקלים.

"אני שמחה וגאה להצטרף למשפחת רבלון ישראל. עולם האיפור תמיד היה עבורי מקור להשראה ודרך לביטוי עצמי, ולכן החיבור הזה מרגש אותי מאוד. מצפה לעשייה משותפת ולהרבה רגעים יפים יחד", מסרה שירי.

הדר שירי לרבלון / צילום: אורי פרטוש

רבלון, מותג האיפור האייקוני שנוסד ב-1932, ונחשב כיום לאחד ממותגי האיפור המובילים בעולם, הוביל לאורך השנים קמפיינים בינלאומיים עם שגרירות מותג מובילות כמו גל גדות, האלי ברי, אוליביה ויילד, אמה סטון ועוד. כעת, עם ההכרזה על הבחירה בהדר שירי, המותג מתחבר לקהל הישראלי הצעיר והדינמי, תוך שמירה על המורשת של חדשנות ואיכות.

הקמפיין החדש יעלה בפריסה נרחבת הכוללת את כל הפלטפורמות הדיגיטליות, נקודות מכירה מרכזיות ומודעות ברחבי הארץ. 

"הדר היא כוכבת מוכשרת וערכית, שמייצגת את ערכי המותג שלנו ביופי ובאלגנטיות. אנחנו בטוחים כי הדר תתרום רבות להמשך צמיחת המותג בישראל", מסרה מיכל מגן סמנכ״לית השיווק, קבוצת ביוטי אנד קו. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר