לינדזי לוהן . צילום: רויטרס

הפוך על הפוך: הכוכבת שנראתה בת 40 בגיל 20 והחזירה את השעון לאחור

אחד הקאמבקים המוצלחים של השנה שייכים ללינדזי לוהן, שרבים כבר מיהרו להספיד אותה • אחרי רצף של שערוריות שגרמו לה להיראות זקנה היא הצליחה לחולל מהפך

[object Object]

החיים של לינדזי לוהן היום בשנת 2024 הם האתחול מחדש האולטימטיבי ומסתמנים כאחד הקאמבקים המוצלחים של שחקנית וכוכבת שרבים כבר מיהרו להספיד שלא לומר רחמנא ליצלן אפילו לקבור.

רק לפני עשור, מי שהחלה את הקריירה שלה כילדת פלא אדמונית ומנומשת מלאת כריזמה וקסם אישי, אך נשאה על גבה מטען מורכב של משפחה לא מתפקדת וסביבה של מבוגרים שרק רצו להפוך אותה לקופה רושמת, לינדזי הייתה סמל לשחיקה הוליוודית קשה וכואבת. פניה היו השתקפות של חיים פרועים, התמכרויות לסמים ואלכוהול, הסתבכות עם החוק ובעיות אישיות. הריצו קדימה עשור, והלינדזי שאנחנו רואים היום בגיל 38 נראית כאילו הפכה את השעון אחורה בחן ובאלגנטיות והיא נראית צעירה וחיונית יותר משהייתה לפני עשור.

לינדי לוהן ב-2010,

העור שלה חלק יותר, התווים שלה מעודנים הרבה יותר ויש לה זוהר בלתי מעורער שמצביע על התחדשות. אין ספק שהיא יכולה לספר על משטר טיפוח עור מצוין ואימוץ שגרת חיים בריאה, אבל קשה להתעלם מכך שהשינוי במראה שלה מתרחש במקביל לשינויים גדולים בחייה האישיים. המעבר לדובאי לפני עשור הרחיק אותה מאור הזרקורים הכואב של התעשייה ההוליוודית והיום היא אישה נשואה ואם טרייה, בקאמבק מקצועי מוצלח עם שורת סרטים חדשים לצד בחירות חיים שנראה שהביאו לה שקט ושלווה פנימית.

@myyouthbank#LindsayLohan#GlowUp#FacialBalancing#Aesthetics#Injectables#BeforeAndAfter#goviral#viralblowup♬ original sound - My Youth Bank Medical Spa

אז האם המראה הקורן החדש שלה הוא תוצאה של אורח חיים בריא יותר או שגם לרופאים המיומנים יש חלק בתמונה ומה באמת השתנה בעשור? ברשתות החברתיות לא מפסיקים לדון בעניין. הנה כמה מהשינויים הבולטים.

 שינויי אף: רינופלסטיקה

אחד השינויים הבולטים במראה של לינדזי הוא בצורה של אפה. אם משווים את האף שלה כיום לזה של לפני עשור, ניתן לראות בבירור גם מבלי להיות מנתח פלסטי כי הוא נראה צר ומעוצב יותר. שינוי זה מצביע על האפשרות שנעשתה פרוצדורה של רינופלסטיקה (ניתוח אף), תהליך המעצב מחדש את האף ומשפר את הסימטריה של הפנים.

חומרי מילוי לפנים: לחיים מלאות

עם הזמן, ייתכן שלינדזי עברה טיפולים "לא ניתוחיים" כמו הזרקות חומרי מילוי ללחיים. זו יכולה להיות אחת הסיבות לכך שהלחיים שלה נראות מלאות ומודגשות יותר. מאידך, יש הטוענים כי במהלך העשור האחרון, לינדזי דווקא הבינה כמה הפילרים משווים לה מראה לא טבעי ו"אובר עשוי" ובחרה להמיס אותם ולהחליף אותם מאוחר יותר בכמות מדודה וקטנה בהרבה ומכך מראה פניה הטבעי (עד כמה שניתן) בהרבה היום.

בוטוקס: מצח חלק וגבות מורמות

המצח החלק והגבות המורמות של לינדזי מצביעים גם הם על טיפולים לא ניתוחיים, ובראשם תור קבוע לבוטוקס במשך שנים. בוטוקס נפוץ לרוב בהעלמת וטשטוש קמטים, אך במקרה של לינדזי ייתכן שנעשה בו שימוש להוספת קשת לגבות מה שהביא למצח חלק מאוד.

@drjb.aesthetics#lindsaylohan#lindsaylohanedit#celebrityface♬ original sound - Dr Jonny

חומרי מילוי לשפתיים: שפתיים מלאות

השינוי במראה השפתיים של לינדזי עשוי להצביע על שימוש בחומרי מילוי לשפתיים שהוסיפו להן נפח ושינו את צורתן וגודלן.

טיפולי שיניים: חיוך שונה

גם השיניים של לינדזי נראות שונות לאורך פרק זמן של עשור, כשהמומחים מצביעים על כך שאולי הדבר נעשה לאחר שאלו נהרסו בעקבות שנים ארוכות של שימוש בסמים וצריכת אלכוהול שגרמו להרס ושחיקה שלהן. ככל הנראה, מלבד טיפולי הלבנה, הסברה הרווחות היא שעברה תהליך של ציפוי חרסינה.

המהפך הושלם. לינדזי לוהן בשבוע האופנה בפריז בספטמבר 2024 / צילום: GettyImages

ניתוח עפעפיים

מבחינה כירורגית, המומחים טוענים כי נראה שלינדזי עברה ניתוח בלפרופלסטיקה עליונה (ניתוח עפעפיים), שהוא פרוצדורה שמשקמת את העפעף העליון. ההוכחה לכך היא במראה העיניים שלה  שנראות כעת פתוחות יותר ומציגות פחות רפיון בעור באזור זה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו