מבריקים מהראש: 5 סודות הטיפוח של הקרחים המטופחים

טיפוח קרחת חיוני לא רק לשמירה על מראה אסתטי, אלא גם לבריאות העור • בכמה צעדים פשוטים תוכלו לקבל מראה נהדר ונכון גם אם אין לכם שיער על הראש

קרחת מטופחת. אילוסטרציה. צילום: GettyImages

כ-70% מכלל הגברים הישראלים מעל גיל 40 מתקרחים. בעוד חלק מהגברים מנסים לעצור את ההליך באמצעות שימוש בכל מיני תכשירים וחומרים, או אפילו על ידי השתלת שיער, רובם של הגברים בוחרים לתת לטבע ולגיל לעשות את שלו - אבל זה לא אומר שצריך להזניח את הטיפוח והטיפול, ממש כמו שמשקיעים בשיער הראש - כך צריך גם כאשר מדובר בקרחת. 

טיפוח קרחת חיוני לא רק לשמירה על מראה אסתטי, אלא גם לבריאות העור. עור הקרחת חשוף יותר לתנאי הסביבה, כמו שמש, אבק ולכלוך, ולכן יש צורך להעניק לו טיפול מיוחד. טיפוח נכון עוזר להגן על העור ולמנוע בעיות כמו יובש, דלקות ואקנה.

קרחת מטופחת. אילוסטרציה,

אחד האתגרים המרכזיים של אנשים עם קרחת הוא ההגנה מפני השמש. הקרחת חשופה לקרני UV ישירות, מה שמעלה את הסיכון לנזקים, כגון כוויות שמש או אפילו סרטן עור. שימוש בחומרי הגנה ושמירה על עור בריא מסייעים להגן מפני נזקים עתידיים ומבטיחים שמירה על עור בריא. 

5 טיפים לטיפוח הקרחת 

שמרו על ניקיון והיגיינה

העור הקרחתי זקוק לטיפוח לא פחות מהשיער. חשוב להקפיד לשטוף את הקרחת עם סבון עדין שמתאים לעור הפנים. זה יסייע בהסרת לכלוך, שומן ותאים מתים, וישמור על עור נקי ורענן.

לחות

עור הקרחת חשוף יותר לשמש ולתנאי סביבה קשים, ולכן חשוב להשתמש בקרם לחות איכותי. חשוב לבחור במוצרים שמכילים חומצה הילואורונית או גליצרין, שיסייעו לשמור על לחות העור ולהפחית יובש.

הגנה מהשמש 

שמש עלולה להזיק לעור, במיוחד כשאין שיער להגן עליו. השתמשו בקרם הגנה עם SPF גבוה כדי להגן על עור הקרחת מפני נזקי UV. כדאי גם לשקול להשתמש בכובע אם שוהים בשמש לאורך זמן, בעיקר בהליכות בחוץ בשעות הלוהטות של הקיץ. 

גוון עור אחיד

במקרה של  כתמים או אדמומיות בעור הקרחת, צריך להשתמש בקרמים מבהירים או בתכשירים שמכילים ניאצינאמיד. תכשירים אלו יכולים לסייע בהפחתת פיגמנטציה ולהעניק לעור גוון אחיד יותר.

ביקור אצל הספר

ספר מקצועי מבצע חיתוך מדויק שמאפשר למראה הקרחת להיות אחיד ומחמיא. חיתוך נכון יכול לשפר את תווי הפנים וליצור איזון בהרמוניה הכללית של הפנים.

 

זיכרו, כשאתם מרגישים טוב עם עצמכם, זה משפיע לא רק על איך שאתם רואים את עצמכם, אלא גם על איך אחרים תופסים אותכם. 

אילן מרגלית, מעצב שיער ושגריר לוריאל פרופסיונל

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר