הנרות של Bath and Body Works לקראת החגים בארה"ב. צילום: AP

רשת החנויות המפורסמת הסירה פריט: "מתנצלים בפני מי שנפגע"

הרשת Bath and Body Works הפסיקה למכור נר שעליו הודפס עיצוב חורפי, לאחר שרבים ברשתות החברתיות השוו אותו לכיסוי הראש של קבוצת השנאה KKK • "אנו מחויבים לתקן כל טעות שאנו עושים"

[object Object]

הרשת המפורסמת Bath and Body Works הפסיקה למכור נר שעליו הודפס עיצוב חורפי, לאחר שרבים ברשתות החברתיות השוו אותו לכיסוי הראש של קבוצת השנאה KKK (קו קלוקס קלאן).

הנר שנקרא "תקועים בשלג", קושט בפתית שלג מסוגנן - אך רבים ברשתות החברתיות השוו אותו לכיסויי הראש והגלימות שלובשים חברי ה-KKK. הקו קלוקס קלאן היא אחת מקבוצות השנאה "הוותיקות והמפורסמות ביותר" בארצות הברית, אותה כינתה הליגה נגד השמצה של ארה"ב כ"מסוכנת" וציינה כי רק הדימוי של כיסוי הראש שלה הפך לסמל שנאה.

הנר שיצר סערה, צילום: אתר Bath and

הנר הוסר מאז מאתר האינטרנט ומחנויות Bath and Body Works, כשהחברה אמרה ל-CNN בהצהרה שהעיצוב היה "לא מכוון".

"ב-Bath and Body Works, אנו מחויבים להקשיב לצוותים וללקוחות שלנו, ומחויבים לתקן כל טעות שאנו עושים - אפילו כאלה שאינן מכוונות כמו זו", אמר דובר החברה. "אנו מתנצלים בפני כל מי שנפגע ופועלים במהירות להסיר פריט זה".

חברי קו קלוקס קלאן, צילום: צילום: יוטיוב

מגיבים ברדיט תקפו את בחירת העיצוב, וכינו אותו "קלאנדל" או "נר חג המולד של הקלאן". כמה אנשים שניסו להזמין את הנר לאחר שהסערה פרצה בסוף השבוע שעבר אמרו ברשתות החברתיות שההזמנות שלהם בוטלו. עם זאת, הנר המדובר הופיע באיביי, כאשר אדם אחד מנסה למכור אותו תמורת 350 דולר. 

נרות הם אחד המוצרים העיקריים שנמכרים ב-Bath and Body Works, שהתפתח מעבר לסבונים ותחליבים. מדי שנה, הרשת משיקה את קולקציית הנרות שלה לחגים, שמהווה כמעט 40 אחוזים מהמכירות השנתיות שלה, לפי אנליסט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו