קפסולה לפנים: טיפול הכורכום שעוזר בחיזוק מחסום העור

טיפול פנים באמצעות קפסולה חדשה מציע מענה לעור יבש, כזה שנחשף לשמש הישראלית החמה ובכללי לעור שלא מתנהג יפה • איך הוא עובד ועל מה הוא מבוסס? בדקנו

קפסולת ריטאץ' . צילום: יח"צ חו"ל

טיפולי פנים באמצעות קפסולות נחשבות ל"דור הבא" של הטיפולים. החומרים מרוכזים בקפסולה היבשה ונשמרים בתוכה עד שהיא מורכבת על ידית המכונה לצורך טיפול הפנים, ואז בשילוב סרום הנמרח על העור היא מתחילה לתסוס ולפעול, ולשלב את החדרת החומרים עם הסרה קלה של תאי עור מתים על ידי עיסוייה בעור.

שתי קפסולות חדשות (אוקסיפודס) מאת חברת אלפמדיקס מוצעות בקליניקות, בטיפולי הפנים של GENEO מבית חברת פולוג'ן הישראלית. שיקום העור, תיקון פגמים וחיזוק מחסום העור באמצעות קפסולה מבוססת כורכום, וטיפול לחידוש העור עם פילינג כפול באמצעות קפסולה מבוססת אוכמניות. 

ניסינו את טיפול הכורכום בקפסולת RETOUCH הזהובה, שמומלצת בעיקר אחרי הקיץ וחשיפה לשמש, כדי לחזק את מחסום העור שנפגע, או לכאלה שהעור שלהם לא מתנהג יפה ולא נראה בריא ואחיד.  הקפסולה מבוססת על מיצוי צמח הכורכום, שידוע כנוגד חמצון, אנטי דלקתי ומרגיע את העור. הקפסולה מכילה גם מיצוי של פרי הגוג'י ברי, שבו תכולה גבוהה של נוגדי חמצון וחומרים מזינים, ובזכות תכולה גבוהה של חומצות שומן הוא מגן על מחסום העור ומאזן את לחות העור.

קפסולה מבוססת כורכום, צילום: יח"צ חו"ל

בנוסף, הקפסולה מכילה ויטמין A המאיץ את התחדשות התאים ומעכב את הזדקנות התאים, ויטמין B3 , נוגד חמצון העוזר בייצור קולגן ואלסטין ומבהיר כתמים וויטמין B7, בעל השפעה משקמת. עוד בקפסולה: מיצוי פרי המנגוסטין הצומח בתאילנד, והנחשב גם הוא לנוגד חמצון ומנטרל רדיקלים חופשיים מהדרמיס.

לאחר מריחת הסרום הייחודי לקפסולה, המכיל שמן חוחובה, חמאת שיאה, תמצית וניל ושמן ארגן, הקפסולה מוכנסת לידית, והקוסמטיקאית מתחילה לעסות את הפנים עם הקפסולה שתוססת ומתפרקת לאיטה. בשלב זה מורגשים עקצוצים משמעותיים, שנרגעים לאחר שהחומר מוסר מהפנים - ובעקבותיו נמרח סרום המשלים את פעולת הקפסולה ומרגיע את העור.  

למרות העור הרגיש והעקצוצים שבהחלט הורגשו, כבר בסיום הטיפול העור היה נראה רגוע ולא אדמומי. כמה שעות לאחר מכן העור היה נראה אחיד יותר ומוזן, עד שכמעט חשבנו לצאת החוצה בלי מייק אפ (רק כמעט). גם למחרת נמשך האפקט עם עור בגוון אחיד יותר ונקבוביות מצומצמות יותר. החברה ממליצה על בין שלושה לשישה טיפולים כדי לראות תוצאות משמעותיות לאורך זמן.

מחירי הטיפול משתנים לפי הקליניקות השונות, והם בטווח של 500-800 שקלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר