בלי פן או מחליק: 5 תסרוקות שיסדרו אותך בקיץ

תשכחי מיום שיער רע, כל מה שאת צריכה לעשות הוא לסדר את השיער באופן שיתאים ללחות של הקיץ • קוקו גבוה, נמוך, שבלול או צמה, הנה חמש תסרוקות קלות ומהירות

צמה עבה שמתאימה לקיץ. צילום: באדיבות אילן מרגלית

הקיץ הישראלי הוא חם ומלא בלחות, תוסיפו על זה זיעה ונזקי קיץ ושמש ואם קמתן ליום שיער רע אז בכלל. מעצב השיער ושגריר לוריאל פרופסיונל בישראל אילן מרגלית מציע לנו חמש  תסרוקות יפות וקלילות לביצוע שיפכו את הקיץ לנעים יותר, ישתלבו עם כל לוק ויהפכו את העונה החמה לנוטפת סטייל. 

קוקו גבוה

קוקו גבוה הוא התסרוקת האולטימטיבית לקיץ, הוא מותח את הפנים ומקנה מראה מתוח וארוך, וכשהוא מסודר ומהודק הוא נותן מראה מהמם. הוא קליל לעשייה ומחזיק לאורך כל שעות היום והוא אחת התסרוקות הכי קרירות שיש כי השיער מתוח ולא נמצא על הפנים. אפשר לשדרג את הקוקו עם גומיות צבעוניות או סרט פפיון.   

קוקו גבוה בלי שוונצים

קוקו עם מטפחת

קוקו עם מטפחת הוא גם טרנד סופר מגניב לקיץ, הוא יעזור לך לאסוף את שיערך ולהוסיף טאץ' של צבע וסטייל. חשוב שהמטפחת או הצעיף שבהם את משתמשת יתכתבו עם ללוק, אחרת זה יכול לגרוע. במקרה הזה אין ממש חוקיות, את יכולה לשלב מטפחת בקוקו מרושל ונמוך, או מהודק וגבוה, גולגול מהודק ואפילו חצי קוקו או צמות בכל הראש אפשר לאסוף בצורה הזאת אפשר בעצם להוסיף את המטפחת לכל לוק

קוקו עם מטפחת שמוסיפה סטייל

גולגול נמוך

תסרוקת מלאה בסטייל וקלת הכנה. גולגול צריך להיעשות בצורה מדויקת, לעשות אותו מסורק, מהודק (רצוי דבוק לראש) עם שביל באמצע או שיער משוך לאחור .

בעצם כל מה שצריך לעשות אחרי שהידקת את השיער וסירקת אותו הוא לגלגל את השיער סביב עצמו וליצור מראה שבלול או לגלגל את השיער כלפי פנים, אבל להקפיד שיהיה מתוח ומסודר. ניתן להשתמש בקצת ספריי לשיער על מנת להדק.

מסודר ומרושל

גולגול מהודק אך מרושל

על אף שהמראה הוא מרושל העשייה שלו צריכה להיות מאוד מדויקת, גם את השוונצים והכרבולות הקטנות צריך להנדס ולשרטט. תכננו מראש את המראה ואז תעשו את הגולגול מהודק ותמשכו את השוונצים כך תיצרו את המראה המרושל. הגולגול יכול להתאים ללוק קז'ואלי ואלגנטי כאחד, השיער לא מפריע או מציר ואפשר להתחמק מהחום בסטייל.

צמה עבה

צמה עבה היא תסרוקת טרנדית שנותנת מראה אצילי. היא בסך הכל שדרוג של הצמה המסודרת שהייתה לכולנו בתור ילדות, רק  שעכשיו היא עבה יותר, בצד הראש ומבולגנת יותר.

הסוד הוא לגרום לצמה להיראות כאילו קלעתן אותה כבר לפני יום יומיים. מה שצריך לעשות זה לבלגן את השיער לפני שמתחילים לקלוע את הצמה. אפשר לנער את הראש או לסרק את השיער בכיוון ההפוך ואז לחלק את השיער לשלושה חלקים, לקלוע לסירוגין ולסגור עם גומייה או סרט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר