"אפשר להתגייס ואפשר להתפלל תוך כדי": רוסלנה רודינה מאוכזבת מחוק הפטור לחרדים

פגשנו את הדוגמנית ומשפיענים נוספים באירוע השקה, שבו בדקנו איתה איך היא והבן הקטן שלה מתמודדים עם החיים בזמן מלחמה, מה דעתה על הממשלה ואיך מצליח לה הניסיון לחזור לשגרה • ואיזה הליך קוסמטי היא עצמה עברה?

"צריכים לתלות את המפתחות": רוסלנה רודינה מאוכזבת מהממשלה // צילום: משה בן שמחון

הביקורת על התנהלות הממשלה הפכה בשבועות האחרונים לחריפה גם בביצה שלנו, זאת לאחר ההחלטה של חברי הליכוד להצביע בעד קידום הפטור לגיוס חרדים. אחת מהמאוכזבות היא הדוגמנית רוסלנה רודינה, שהביעה חוסר שביעות רצון ממקבלי ההחלטות מאז פרוץ המלחמה.

את רודינה ודנה זרמון פגשנו באירוע השקת הקליניקה החדשה של ד"ר אמיר זרח, המציע טיפולים שונים במרכז הרפואי והאקדמיה לאסתטיקה רפואית מתקדמת Z Medical Club. לצד שאלות על החיים עצמם, שאלנו את רודינה גם אילו טיפולים היא עברה: "אצלי כל החיים היו שפתיים מלאות ואחרי לידה זה פתאום הצטמק. בחיים לא חשבתי שאעשה מילוי שפתיים לפני כן".

רוסלנה רודינה בהשקת הקליניקה של ד"ר זרח, צילום: שוקה כהן

לצד הניסיון לחזור לשגרה המטורפת, איך את בתוך כל זה?

"אנחנו חיים את היום. זה אומר שביום שיש בשורות כל כך רעות, אתה לא יכול לחזור באמת לשגרה. אנחנו לא באמת חזרנו לשגרה עד שהחטופים לא יחזרו, אבל אנחנו משתדלים לאחוז ולהתפרנס וזה לא פשוט".

יש לך אכזבה מהתנהלות הממשלה?

"חד משמעית. אין פה ביטחון, יותר אכזבה מזה? כל מי שהיה שותף לשביעי באוקטובר צריך לשים את המפתחות וללכת הביתה אחרי המלחמה".

דנה זרמון בהשקת האירוע, צילום: שוקה כהן

מה דעתך על חוק הגיוס?

"אני חושבת שכל אחד צריך להתגייס, אפשר לשלב את הדברים ואפשר להתפלל תוך כדי, זה לא מפריע. יש הפרדות ולא חייבים לשרת עם נשים ביחד. אפשר לעשות הרבה דברים ואני מאמינה שכל אחד שחי כאן צריך לתרום בצורה כזו או אחרת".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר