ג'ניפר אניסטון. צילום: רויטרס

הפסיקה עם בוטוקס: כך נראית ג'ניפר אניסטון בגיל 55

כוכבת "חברים" שמתהדרת במראה צעיר החליטה כנראה להפסיק עם ההזרקות ולעבור לשיטות אחרות כדי לשמר את המראה שלה • האם זה עובד לה?

יותר טבעי: ג'ניפר אניסטון בת ה-55 נראתה זוהרת באירוע שהתקיים בתחילת השבוע בהוליווד. אניסטון לבשה שמלה פרחונית צמודה ולוהטת והציגה תסרוקת קארה קצרה ושובבה.

כוכבת "חברים" עוררה לא מעט סקרנות ושמועות לפני כחודשיים לאחר שביקרה ביחד עם חברתה הטובה, סנדרה בולוק, במרפאה קוסמטית יוקרתית במיוחד של ד"ר ניל גורדון, רופא מוביל בתחום ניתוחי פנים בקונטיקט, המציע מגוון הליכים ושיפורים מיוחדים להצערת עור הפנים. 

@ilyjenaniston#jenniferaniston#emmy#emmys#appletv#themorningshow#fyc#hollywood♬ original sound - ilyjenaniston

אניסטון, הידועה במראה הצעיר שלה, נראתה הפעם פחות מתוחה ו"עשויה", כנראה בשל העובדה כי לפני שנה מעריצי הסדרה "תוכנית הבוקר" של אניסטון באפל TV התלוננו כי השחקנית נראית ממש "בלתי מזוהה" עם מימיקות מוזרות.

בת 55. ג'ניפר אניסטון / צילום: רויטרס

ייתכן שאניסטון, שהצהירה מאז כי היא "הפסיקה עם בוטוקס", מחפשת דרכים חדשות לשמר את עור הפנים, אך לא להעניק לו מראה מתוח מדי קצת יותר טבעי, זאת כמובן לצד הקפדה על תזונה בריאה אשר כוללת הרבה חלבונים ומעט פחמימות. 

ג'ניפר אניסטון, צילום: רויטרס

אין ספק כי לאורך השנים עברה השחקנית לא מעט טיפולי פנים, על חלקם היא דיברה בגלוי, כמו שני ניתוחי אף וטיפול האולטרה סאונד המעניקים טיפול המשלב שלוש פעולות: אפקט הרמה, מתיחה ומיצוק העור. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו