חוגגת 54: מה סוד הקסם למראה הצעיר של ג'ניפר אניסטון?

שמועות רבות במהלך השנים טענו להזרקות, ניתוחים פלסטיים והרמות של הכוכבת • אז מה ההליכים שהיא באמת עברה? • המומחה מסביר

ג'ניפר אניסטון, צילום: GettyImages

השחקנית ג'ניפר אניסטון חגגה בסוף השבוע האחרון את יום הולדת ה-54, ואם יש משהו שאי אפשר להגיד עליה, זה שהיא נראית כמו אחת שעברה את גיל 50. אניסטון מאז ומתמיד מתהדרת בעור פנים מתוח, עם מראה קורן וצעיר, ולא נראית בהתאם לגילה. במהלך השנים היא אמרה בראיונות שהיא מרוצה ממה שיש לה, ואנחנו תוהים כמה ניתוחים פלסטיים נדרשו למראה המושלם.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Jennifer Aniston (@jenniferaniston)

עור פנים מתוח וקורן, ג'ניפר אינסטון השבוע

בריאיון למגזין "ווג" ב-2021 סיפרה אניסטון על מספר טיפים שעוזרים לה לשמור על שגרת חיים בריאה. "אני לא מסכימה לכל שיתוף פעולה, רק לדברים שאני מאמינה בהם, ונכנסים לשגרת הטיפוח היומית שלי", סיפרה. 

על הזדקנות היא אמרה באותו ריאיון: "אמא שלי נהגה לומר לי 'זאת זכות להזדקן, אבל אנחנו לא צריכים להיות חולים'. זאת המנטרה שלי: ליהנות מהגיל שאני נמצאת בו ולא להסתכל על ההזדקנות כדבר שלילי, אלא כזכות. כולנו מזדקנים", אמרה. 

"ג'ניפר אניסטון תמיד נראתה טוב", אומר ד"ר אברי רווה, מומחה לכירורגיה פלסטית. "לאורך שנים רבות היא נראתה אותו דבר, שמרה על קו ייחודי וטבעי, אבל ברור שהיא עשתה טיפולים כדי לשמור על המראה הצעיר", הוא קובע.

ג'ניפר אניסטון חשופה: "מצטערת שלא אמרו לי להקפיא ביציות בזמן"

ג'ניפר אניסטון, שומעת? הדיאטה האהובה על הסלבס - מסכנת חיים

רוס יודע? מת'יו פרי חושף את הקשר הקרוב עם ג'ניפר אניסטון

אז מה ההליכים שעברה אניסטון? "אין ספק שבמהלך השנים היא עברה טיפולי הזרקות בוטוקס בשליש העליון של הפנים, חומרי מילוי כמו חומצה היאלורונית , ונראה כי הייתה התערבות של מכשור המשמר את מיצוק העור, וגם עם הזרקות חומרים המייצרים קולגן בתדירות ובמינון גבוהים", מסביר ד"ר רווה. "בנוסף, נראה כי היא הקפידה מאוד על הגנה בעת חשיפה לשמש, על תזונה טובה ושגרת אימונים פעילה. היא מצליחה לשמור על הצורה שלה באופן יציב, ללא עליות וירידות דרסטיות במשקל, דבר הגורם להידלדלות של העור גם בפנים".

ג'ניפר אניסטון בטקס גלובוס הזהב ב-2020, נראית צעירה מתמיד, צילום: אי.פי

ניתוח אף - אניסטון דיברה בגילוי לב על שני ניתוחי אף שעברה. הראשון הוא ניתוח פלסטי לתיקון מראה האף. אכן רואים שהאף נהיה צר יותר וקיבל זווית טובה יותר, ויכול להיות שעם השנים, כיוון שהאף גדל, היא ביצעה תיקונים נוספים עם חומצה היאלורונית. הניתוח מתבצע דרך הנחיריים ללא פגיעה או חתך בעור החיצוני של האף. את ההליך הזה עברה לפני שהתפרסמה בתכנית "חברים" והדבר אף קיבל התייחסות בסדרה עצמה. ההליך השני היה תיקון מחיצות לאותו ניתוח שעברה 12 שנה קודם לכן. אניסטון תיארה את ניתוח האף שעברה כ"דבר הכי טוב" שעשיתי בחיים", ולמה? " ישנתי טוב בפעם הראשונה מזה שנים", היא הסבירה.

מתיחת פנים - כיאה לאניסטון, היא השיבה בחוש הומור לביקורות שספגה כלפי המראה החיצוני שלה, ונשבעה שהכל עניין של טיפוח העור, שמירה על תזונה ושגרת אימונים נכונה. עם זאת, בראיון שנערך למגזין INSTYLE ב-2006 הודתה שהיא אוהבת טיפולי לייזר ואת טיפול האולטרה סאונד-Ultherapy בפרט. מדובר במכשור אסתטי מתקדם שמבוסס על אולטרסאונד ממוקד. הטיפול המשלב שלוש פעולות: אפקט הרמה, מתיחה ומיצוק העור תוך ייצור קולגן בעור, ללא ניתוח או טיפול פולשני.

ג'ניפר אניסטון בתפקיד רייצ'ל גרין בסדרה "חברים", לא השתנתה בהרבה, צילום: GettyImages

ד"ר רווה מסביר כי ייתכן ועם השנים פנתה אניסטון לניתוח מיקרו ליפט - ניתן לראות כי הלחי של אניסטון נשארת יציבה במקום ולא נופלת, דבר שנפוץ אצל בנות גילה. ניתוחי מיקרו ליפט מטפלים בעיקר בלחי ובקו הלסת, כדי להרים אותם. כדי לשמר את המראה המתוח של העין ולהעניק מראה קצת יותר חתולי ובעל זווית - מוסיפים בדרך כלל ניתוח להרמת גבה. במהלך השנים העיניים מתעגלות ונוצרת צורה פחות חדה ומתוחה שיוצרת מראה עייף ובוגר יותר.

ד"ר אברי רווה, מומחה בכירורגיה פלסטית, צילום: אורית פניני

 

ניתוח עפעפיים – לאניסטון מבנה עיניים מלא ובעל נפח, מה שמעיד אולי על העובדה שעברה ניתוח עפעפיים. העפעפיים צונחות די מהר בגילים הבוגרים, אבל אצל אניסטון העפעף נותר מתוח, ובגילים האלה הזרקות בוטוקוס לא מספיקות כדי לקבל את המראה המבוקש. לכן, ההשערה היא שאניסטון עברה בשלב כזה או אחר ניתוח עפעפיים, אולי כחלק מהליך מתיחת הפנים.

עפעפיים מתוחים, אניסטון ב-2019, צילום: אי.אף.פי

חומרים מעודדי ייצור קולגן – שמירה על עור פנים מתוח כוללת לרוב גם טיפול משלים לעידוד ייצור הקולגן, ששומר על עור אלסטי וצעיר. טיפול באמצעות סקולפטרה לדוגמה שומר על מיצוק העור ומעניק לו מראה חיוני. הוא מסייע בשיקום הדרגתי של הפנים ומסייע להחזרת הנפח החסר. הטיפול מעודד ייצור קולגן לעור באופן מוגבר, ובכך משפר את מראה ואיכות העור, ומסייע לשמירה על תוצאות של ניתוח מיקרו ליפט לאורך זמן. אניסטון הודתה בעבר בשימוש בחומרים כאלו. בריאיון ב"ווג" היא סיפרה: "הכנסתי תוספי קולגן לשגרה שלי וראיתי תוצאות במהירות. המפרקים, הציפורניים, השיער, הכל פשוט התחיל להשתפר", סיפרה. 

אנחנו חושבים שאניסטון נראית יפיפייה בכל מצב ובכל גיל, ומאחלים לה עוד שנים רבות וטובות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר