פרויקט "קיר הגבורה" מנגיש את סיפורי חללי צה"ל לקהילות היהודיות בתפוצות

המחלקה לתפוצות בהסתדרות הציונית העולמית יצרה מיזם להנגיש את סיפורי הגבורה של חללי צה"ל לקהילות היהודיות • דף ערכים על כל נופל תורגם לארבע שפות • QR על כל סטיקר מוביל לסיפור מלא של החייל/ת או נרצחי נובה • הפרויקט הושק בקנדה, ארה"ב ודרום אמריקה וזכה להתעניינות רבה

קיר הגבורה. צילום: קיר הגבורה

המחלקה לתפוצות בהסתדרות הציונית העולמית יצאה בפרויקט חדש, "קיר הגבורה," שמטרתו להנגיש לקהילות התפוצות את סיפורי הגבורה של חללי צה"ל דרך סטיקרים מיוחדים.

מתוך עמוד האינסטגרם של "קיר הגבורה",

במסגרת הפרויקט, הוקם דף ערכים על כל נופל, שתורגם לארבע שפות – אנגלית, ספרדית, פורטוגזית וצרפתית. כל סטיקר מכיל קוד QR המפנה ישירות לסיפור המלא של החייל או החיילת, כולל סיפורים של הנרצחים פסטיבל נובה.

קוד לקיר הגבורה, צילום: קיר הגבורה

הפרויקט נועד לחבר את הקהילות היהודיות בעולם לסיפורי החיילים ולהעביר את רוח הגבורה שכולנו נחשפנו אליה במהלך השנה האחרונה. המיזם הושק בקנדה, ארצות הברית ודרום אמריקה בשבוע האחרון, וזכה למעורבות רחבה ולעניין רב. באירועי ההשקה השתתפו אלפי אנשים שנחשפו לסיפורים המרגשים ולזכרם של הגיבורים.

עו"ד נריה מאיר, ראש המחלקה לתפוצות: "מדינת ישראל מלאה בסטיקרים של גיבורי צה"ל שנפלו במערכה. המשפטים הם זיקוק של ערכי החיים שעליהם חיו ונפלו. יהדות התפוצות משתוקקת לקשר חזק עם ישראל ודרך פיסות החיים הללו בחרנו לחבר אותם לדור הנצחון דרך שכפול הפרויקט ליהודים בכל העולם. אנו פוגשים קהילות מרחבי העולם כולו בעלי תמיכה אדירה בישראל ובציונות. ביחד ננצח, יהודים מישראל ומהתפוצות המהווים עם ישראל המאוחד.זו קיום הצוואה של גיבורי צה"ל שנפלו במערכה"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר