"צניעות זה הקושי": סתיו קצין בווידוי אישי

כוכבת הריאליטי החליטה לענות על שאלות העוקבים שלה ברשתות החברתיות - לגבי הקרבה שלה לדת • "כל הזמן אני רוצה להתקדם בדת והחלום שלי זה לקחת צניעות, זה הדבר שהכי קשה לי"

סתיו קצין. צילום: רן יחזקאל

רגע לפני שהתחיל השבוע החדש וימים ספורים לפני צום הכיפורים, סתיו קצין החליטה לפתוח אמש (שבת) תיבת שאלות בחשבון האינסטגרם שלה וענתה לשאלות העוקבים. במסגרת הסטוריז שפרסמה, קצין העלתה תהיות לגבי הפער שבין אורח החיים שהיא מנהלת ומציגה ברשתות לבין ההצהרות שלה על הקרבה והאהבה שלה לדת ולמסורת.

"הייתה לך תקופה עד לא מזמן שלא שמרת שבת, נכון?", נשאלה. "זו הייתה תקופה שנתיים אחרי שהתגרשתי. זה היה אולי חודשיים, אולי פחות ואז שבעתי מהר מהבל ההבלים הזה וחזרתי לשמור ברוך השם", הסבירה. "כשראינו אותך על המסך לא שמרת נגיעה מגברים, מתי זה הגיע? אשרייך", ביקשה גולשת נוספת להבין. "הכוונה שלי בשומרת נגיעה, זו נגיעה מינית. אין לי בעיה לתת חיבוק לידיד או בן משפחה וכדומה אבל שומרת את עצמי לבעלי".

הסטורי של סתיו קצין // אינסטגרם

"ממתי החלטת להיות יותר בקיאה בתורה", כתבה עוקבת נוספת. "הייתי ממש דתייה לפני 6 שנים", הזכירה סתיו לטובת מי שהספיק לשכוח את מה שגם ציינה בתעודת הזהות שלה בכניסה לבית "האח הגדול" ומתועד ברשתות החברתיות בסדרת תמונות שלה בלבוש צנוע ובכיסוי ראש. "כל הזמן אני רוצה להתקדם בדת, לעשות יותר. אנחנו בימות המשיח, והחלום שלי זה לקחת צניעות. זה הדבר שהכי קשה לי מהכל. שומרת נגיעה מגברים ושומרת שבת וחגים, צניעות זה הקושי", הודתה.

בהמשך, סתיו שיתפה את 209 אלף עוקביה גם במתנה רוחנית שקיבלה לכבוד החג. "בזכות גדולה, לקראת השנה החדשה, זכיתי לקחת חלק בהחזקת ישיבת 'שלהבת התורה'. באהבה וברגש קיבלתי מידיו של הרב אבידן שליט״א סכין מכסף טהור, סגולה לפרנסה טובה ולגזירות טובות. הסכין הזו, יותר מחפץ פיזי, היא עבורי סמל של ברכה והגנה רוחנית. הרב בפתיחת ההיכל במהלך כל השנה מברך את התורמים, וכל אחד ואחת שתרמו נושאים בליבם את הברכה הזו. אני מרגישה מחוברת לכוח העצום של הישיבה הזו", כתבה.

"החלום שלי זה לקחת צניעות" // אינסטגרם

סתיו גם סיפקה עצות לשמירת השבת מגולשת שביקשה את עצתה בנושא. "כדאי להכין את כל הדברים הנחוצים לפני כניסת השבת; בישולים, סידור הבית והדלקת נרות שבת. כשמתכוננים מראש, השבת הופכת ליותר נינוחה ומאפשרת להתמקד במשמעות הרוחנית של היום", סיפרה.

"חשוב לדעת מתי נכנסת ויוצאת השבת כדי שתוכלי לתכנן את היום. ניתן להיעזר באפליקציות או לוחות זמנים מותאמים מראש. כך תדעי בדיוק מתי להדליק נרות ומתי מתחילה המנוחה. השבת היא הזדמנות להתחבר עם בני המשפחה בצורה עמוקה יותר, ללא הסחות דעת טכנולוגיות. כדאי לתכנן ארוחות משותפות, לשחק במשחקי קופסה או לשוחח על נושאים אישיים ומשמעותיים. זה יוצר תחושת קרבה ויחד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר