המאבטח שהדליף את התמונה של ישראל פריי פוטר

העיתונאי החרדי, שמזוהה עם השמאל הרדיקלי, התגרש בשבוע שעבר • תמונה שלו מבית הדין דלפה, פורסמה על ידי "הצל" ועוררה סערה • פריי: "כל המעורבים ייתבעו"

ישראל פריי. צילום: הרצי שפירא

ההדלפה, הסערה - והעונש: ישראל פריי, עיתונאי הנחשב כאיש שמאל רדיקלי, הודיע לפני כשבוע על גירושיו מאשתו. אך בטרם פרסם את ההודעה האישית ברשתות החברתיות, פרסם יואב אליסי המכונה "הצל" תמונה של פריי ואשתו ממצלמות האבטחה של בית הדין.

חשוב לציין כי דיונים הנוגעים בענייני משפחה חסויים ביותר ומוגנים בצנעת הפרט. פריי לא ויתר ושלח פנייה דחופה אל הנהלת בתי הדין הרבניים בדרישה לקיים חקירה כיצד הגיעה תמונה שלו ושל גרושתו היישר ממצלמות האבטחה של בתי הדין הרבני בת"א. ‏בהנהלת בתי הדין הרבניים הודו כי הדלפת התמונה של ישראל פריי וגרושתו הודלפה אל הצל ע״י מאבטח בית הדין שמועסק ע״י חברת אבטחה חיצונית.

על פי בית הדין עבודתו של המאבטח הופסקה והוא יעמוד בפני שימוע לפני פיטורים. פריי מסר ברשת החברתית איקס ‏"לא מעוניין להרחיב רק לומר תודה לעורך דיני גונן בן יצחק ולהתחייב כי כל המעורבים - מנבלות בחליפות ועד אחרון ברגי מכונת הרעל - ייתבעו וישלמו מחיר כבד. אמנם קשיש בן 37 ובכל זאת נפלתם על הדור הלא נכון. ביי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר