הרב הנצפה ביותר ביוטיוב במחווה לחטופים: אלו האירועים בהם ישתתף

הרב מאניס פרידמן יגיע לישראל לסבב אירועים מרכזיים, ביניהם: שבת מיוחדת בירושלים בנושא זוגיות, ערב לזכרו של יהודה בכר ז"ל שנרצח בנובה וסדנאות שונות • מפיקת האירועים: "להפיק את הגעתו של הרב זה חלום שמתגשם"

הרב פרידמן לצד נטלי דדון. צילום: ליז טיאר

הרב מאניס פרידמן, המוכר כרב הנצפה ביותר ביוטיוב בעולם, יגיע לישראל בין התאריכים 7 עד 13 במאי, לסבב אירועים מרכזיים. במהלך ביקורו, הרב פרידמן יקיים מספר אירועים לזכרם של נרצחי הטרור ולזכות החטופים, ויקיים מפגשים וסדנאות בנושאי זוגיות ואחדות.

בנוסף, הרב יקיים גם סדנאות, שבת מיוחדת בירושלים בנושא זוגיות, וערב לזכרו של יהודה בכר ז"ל שנרצח בנובה. בערב יום הזיכרון (12 במאי), יתקיים אירוע מרכזי לזכות החטופים יחד עם מירב ברגר ודיצה אור, הורי החטופים אגם ברגר ואבינתן אור. מדובר באירוע מרגש במיוחד בו יקח הרב חלק בפעם הראשונה.

הרב מאניס פרידמן, צילום: ליז טיאר

רק לפני כשנה, הגיעו יותר מ-600 נשים מכל הארץ לאולמי "ווקלאן" בירושלים, כדי לשמוע את דברי הרב מאניס פרידמן, שהוא מרצה עולמי, פילוסוף, ומחבר הספר "לא ביקשתי לבוא לעולם", במסגרת ערב נשים בשם "פותחים את כל הקלפים" ובו שיתף פעולה הרב, כאמור, עם הפעילה החברתית והדוגמנית נטלי דדון.

מפיקת האירועים משילת הפקות ציינה: "להפיק את הגעתו של הרב זה חלום שמתגשם. כשהרצון העיקרי הוא להפיץ אלוקי בעולם, דברים גדולים ועוצמתיים מתרחשים. מספיק לי שהביקור של הרב ישפר מערכת זוגית אפילו אחת בין בעל לאישתו ועשיתי את שלי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר