נויה אריאלי חושפת רגע לפני החתונה: "אוהבת את הדת אבל לא אתחתן דרך הרבנות"

הכוכבת מ"אהבה חדשה" מספרת ערב חתונתה לדור טאוב: "אני מאוד מחוברת לאלוהים ולדת", אך מסבירה למה בחרה בטקס ללא רב • "יש דברים שאני לא מתחברת אליהם", היא אומרת • "הטקס שלנו הוא הצהרת כוונות לבנות בית ומשפחה ביחד" • אריאלי מדגישה את חיבורה ליהדות: "אני קוראת תפילת השחר ומתפללת כדי להתחזק"

בקרוב אצל כל השאר. נויה אריאלי ודור טאוב מ"אהבה חדשה". צילום: ללא קרדיט

"אוהבת את הדת אבל יש דברים שאני לא מתחברת אליהם": רגע לפני שתינשא מחר לאהוב ליבה דור טאוב, נויה אריאלי מסבירה למה הפרישה חלה אך לא תינשא עם רב.

נויה אריאלי חושפת רגע לפני החתונה: "אוהבת את הדת אבל לא אתחתן דרך הרבנות", צילום: מתוך אינסטגרם

שנה וחצי לאחר שהכירו בריאליטי "אהבה חדשה", מחר (שני), נויה אריאלי ודור טאוב יישבעו אמונים אחד לשנייה ויבואו בברית הנישואים. כצפוי, בסשן שאלות ותשובות שערכה אמש נויה (28) עם 77 אלף עוקביה באינסטגרם, השאלות שכיכבו היו אלו שעסקו בחתונה עצמה, כשלא מעט ביקשו לדעת האם השניים בחרו להתחתן עם רב דרך הרבנות.

"את מושלמת", כתבה לנויה עוקבת והוסיפה: "אפשר לדעת איזה טקס תערכו? דרך רבנות או בלי?"

"טקס חופה רגיל, שבירת כוס, טבעות, 'הרי את מקודשת' ובלי רב, זהו", השיבה נויה בקצרה כשהיא משתפת שקיבלה המון שאלות על החתונה ללא רב שיערכו ותהתה האם להעלות סטורי להיילייטס שיסכם את הדברים עבור עוקביה הסקרנים.

מאוהבים. נויה אריאלי ודור טאוב, צילום: ללא קרדיט

כמה שעות לאחר מכן, שיתפה בטקס הפרשת החלה שערכו לה החברות הקרובות שלה אמש ולא הצליחה להסתיר את ההתרגשות שחשה כשהיא מבקשת גם ליישר קו עבור העוקבים שתהו איך הטקס הדתי מתיישב עם העובדה שבחרה לא לקיים את החופה כהלכתה.

"חוזרת לאתמול", כתבה על שקופית מהטקס אותה ליוותה בסדרת סרטונים בהם תועדה גם מברכת. "אז כן, היה לי ממש חשוב לעשות הפרשת חלה כי קודם כל למרות שיש חלק שלא יבינו למה אני לא מתחתנת ברבנות אני מאוד מחוברת לאלוהים ולדת", ביקשה להבהיר.

"שיתפתי כמה פעמים שאני קוראת שחרית ומתפללת כי יש בדת כל כך הרבה דברים יפים וכוונות טובות ומצוות טובות וביניהן זו הפרשת החלה שעצם ההפרשה היא מעשה צדקה. בתקופה הזו שהעם שלנו נמצא בה היה לי ממש ממש חשוב לקיים אותה בייחוד שאני כלה", כתבה.

שמחים לראות אותנו. נויה ודור, צילום: ניר פקין

הבוקר, כשאנחנו תופסים אותה עדיין מרוגשת מהטקס ובסידורים אחרונים לחופה, ביקשנו להבין מנויה איך היא מצליחה ליישב בין החיבור שהיא מספרת שהיא חשה מחד לדת לבין העובדה שבחרה לא להינשא עם רב וכיצד היא משיבה לכל אותם הסקרנים שתוהים אם אין סתירה בין השניים.

"אין לי ממש תשובה טובה לתת על זה", אמרה. "הטקס הזה שאני ודור עושים הוא למען הצהרת כוונות לבנות בית ומשפחה ביחד למען האהבה שלנו. זה טקס שהוא מאוד אינטימי, כך לפחות אני רואה אותו. מרגיש לי שאם ייקח חלק בחופה מישהו שלא מכיר אותי ואומר דברים מסוימים שאני לא כל כך מאמינה בהם ביניהם לדוגמה החלק בו דור לוקח עליי קניין וכיו"ב אני פחות אתחבר אליהם ולכן לא רוצה לקיים אותם".

אז מאיפה בכל זאת כן מגיע החיבור שאת אומרת שאת מרגישה בכל הקשור לדת?

"אני קוראת תפילת השחר ומתפללת כדי להתחזק. את הפרשת החלה עשיתי כי זה משהו שאני מאמינה בו שהוא מחזק אותי ומאחד את העם שלנו. הדת שלנו כל כך מיוחדת ויש בה דברים מדהימים עם המון משמעות וכוונות טובות. אני גאה להיות יהודייה וגאה שיש לי את הזכות לקיים את המצוות האלה שאני מאמינה בהן".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר