עינב בובליל. צילום: סהר מלול

התקלה של עינב בובליל באמצע הסליחות: "יצר הרע ראה את הקדושה שהייתה פה וניסה להרוס"

אשת העסקים ומשפיענית הרשת עינב בובליל ארגנה אמש ערב סליחות המוני בביתה ונתקלה בתקלה לא צפויה

[object Object]

זה לא סוד שעינב בובליל ובעלה אלי בניסטי פותחים את ביתם תכופות לסעודות ותפילות, ואמש (שלישי) שוב ביקשו לקיים את מצוות הכנסת אורחים ופתחו את הדלתות לערב סליחות שהחל בקריעת שמיים, המשיך בתקלה והסתיים בהודיה גדולה.

"אתמול בחסדי השם זכינו לקיים ערב מלא בקידוש שם שמיים עם כבוד הרב יואל משה פינטו שליט"א", כתבה ל-405 אלף עוקביה על רקע סרטוני התפילה. "היה מרגש ועוצמתי ביותר. בע"ה שכל הקידוש שם שמיים הזה יעמוד להחזרת החטופים, לשמירה על חיילי צה"ל ובשורות טובות לכל עם ישראל".

הפסקת חשמל בסליחות בביתה של עינב בובליל || מתוך אינסטגרם

"למי שפיספסה העליתי אתמול לרבע שעה סטורי שאני מזמינה 20 עוקבות שלי לערב", שיתפה עינב את עוקביה בהסבר לסרטוני התפילה שצילמה. "מי שרשמה ראשונה - הגיעה", הסבירה עינב שכזכור רק לפני פחות מחודש חוותה חסימה של חשבון האינסטגרם שלה למשך ימים ארוכים לאחר שנחשדה על ידי אינסטגרם בפעילות יתר שהגיעה לאחר שחשבונה קרס בהמשך להזמנה של העוקבות שלה לערב הפרשת חלה ותפילות.

"זכינו לקבל ברכה מכבוד הרב בנם של קדושים, בנו וממשיך דרכו של רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א רבנו ומורנו עטרת ראשנו רבי יואל משה פינטו שליט"א. אמן לכל הברכות", המשיכה ושיתפה כשהיא מודה גם לשלוש הבנות שלה שעזרו לה בארגון הערב.

"ברוך השם זכיתי לפגוש חלק קטן מכן. היה מרגש מאוד. אני אוהבת אתכן בלב. מחילה מכל מי שרצתה ולא עניתי לה. מבטיחה לעשות עוד דברים כאלה בע"ה, הבטיחה, ולבסוף עדכנה כי למרות השכינה וכוח התפילה שמילא את הבית, לא הכל הלך חלק: "פתאום הפסקת חשמל שארכה לא מעט זמן. יצר הרע ראה את הקדושה שהייתה פה וניסה להרוס אבל קדושת השם עולה על הכל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו