בן שפיצר עם הרב קוטנר. צילום: ללא

הבקשה החריגה של הלוחם שנפצע קשה בעזה: "תפילין של גולני"

בן שפיצר נחשב לאחד מהפצועים הקשים ביותר של צה"ל במבצע עופרת יצוקה לאחר שאיבד את ידו ונפגע פגיעת ראש חמורה • שפיצר ניסה לאתר כיסוי לתפילין עם לוגו של בחטיבה בה שירת • כך זה נגמר

[object Object]

בן שפיצר נחשב לאחד מהפצועים הקשים ביותר של צה"ל בעזה במהלך מבצע עופרת יצוקה. הוא איבד יד ונפגע פגיעת ראש חמורה במהלך המבצע בעזה כלוחם גולני. 

שנים לאחר אותו המבצע בן נפצע קשות, החליט שפיצר לצאת למסע חריג ומיוחד: מסע בעקבות "תפילין של גולני". הוא פנה בבקשה נרגשת לרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי טרור ומלחמה, וביקש שיסייע לו למצוא כיסוי לתפילין עם הלוגו של החטיבה בה שירת. לאחר מסע חיפושים, מצא הרב קוטנר יהודי מרומא בירת איטליה שמכין כיסויי תפילין בעבודת יד.

שפיצר עם הרב קוטנר בכפר חב"ד, צילום: ללא

בימים אלו, בן הוזמן להעתק חדרו של הרבי מליובאוויטש בכפר חב"ד, העתק של בית המדרש המפורסם "770" בברוקלין שבניו-יורק, שם הניח תפילין עם הרב קוטנר שהעניק לו את כיסוי התפילין של חטיבת גולני לשמחתו הרבה.

הישר מאיטליה, כיסוי התפילין של גולני, צילום: ללא

"בשנה האחרונה אנחנו רואים התעוררות גדולה מאוד של חיילים להניח תפילין", אמר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "יש ביקוש עצום לזוגות תפילין ולציציות - כדי לחזק את ההגנה והשמירה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו