"שיעור על אמונה והתקפי חרדה": הדרמה של ספיר קשתי

כוכבת "הישרדות" נקלעה לסיטואציה מלחיצה עם הרכב, ונכנסה להתקף חרדה • מאוחר יותר היא שחזרה את התנהלותה באותם רגעים והגיעה למסקנה כי כשלה באמונתה בבורא עולם • "הייתי צריכה להאמין יותר"

ספיר קשתי. צילום: טל עבודי

על ספיר קשתי עברו אמש (שני) רגעים מאתגרים ולא פשוטים בכלל כשנורה אדומה ברכב שבו נהגה באילון נדלקה והתריעה על חימום יתר במנוע. קשתי שנלחצה מאוד מהמצב, שיתפה את עוקביה בחששות מאיבוד הכרה ובהתקף החרדה שממנו סבלה באותן דקות. אחרי שהגיעה למקום מבטחים, היא הבינה כי התחושות הקשות שליוו אותה נבעו מחוסר אמונה ביושב במרומים.

"שיעור קטן באמונה ובהתקפי חרדה", כתבה קשתי בפתח סדרת הסטוריז שהעלתה. לאחר מכן פרסמה סרטון קצר שבו תיעדה את עצמה בתחילת הנסיעה הקשה ובו הלינה על כך שהמזגן ברכב התקלקל. "הסטורי צולם בשעה אחת בצהריים, כשהרגשתי עוד נחמד", ציינה על גבי קטע הווידאו. "כבר התחלתי את הסטורי לא בטוב כשאמרתי 'למה לי זה קורה?'".

"שיעור על אמונה", קשתי, צילום: מתוך אינסטגרם

בסטורי נוסף המשיכה קשתי לגולל את הסיפור. "פתאום באמצע הדרך מופיעה לי נורה (אדומה) כשאני מרגישה כעבור 25 דקות שאני פיזית עומדת להתעלף. נכנסתי ללחץ, התקשרתי לאבא שלי והוא אמר לי 'ספיר, אסור לזוז עם הרכב, אבל לא משנה מה את לא עוצרת באילון'. היו פקקים ברמה שאני קולטת שאין לי דרך להגיע ליציאה בלי להיתקע. אני נוסעת חצי שעה בלי מזגן, חום, כשבו בזמן אני מרגישה חולשה. קיבלתי התקף חרדה באמצע הכביש".

ספיר קשתי לאחר הדרמה, צילום: מתוך אינסטגרם

על גבי תמונת סלפי אחרי הדרמה הגדולה, קשתי ביקשה לשתף בחוסר האמונה שלה באותם רגעים מאתגרים: "ותראו מה זה השגחה עליונה. אני בוכה את חיי בהתקף חרדה, ואיך שהגעתי לתחנת הדלק הרכב נעצר. הרגשתי שנפלתי היום באמונה שלי. שהייתי צריכה להאמין יותר. אני מרגישה שקצת נכשלתי היום באמונה. ולמה? קיבלתי התקף חרדה, ואני חושבת שאם הייתי יותר חזקה באמונה, הייתי מבינה שבסוף השם שמר עליי, והייתה לי באמת השגחה עליונה. אני אומרת שהייתי צריכה להיות באמונה יותר שלמה. אני מרגישה שקצת נפלתי באמונה ויכולתי יותר להאמין שיהיה בסדר ושהשם איתי. זה שיעור של להיות באמונה. ברוך השם הכל בסדר, ומאחורי. צריך להיות חזקים באמונה. זו המסקנה שלי מהיום הזה. אני מרגישה שקצת איבדתי את זה, למרות שאי אפשר לשלוט בהתקף חרדה, אבל הם לגמרי פוחתים כשיש אמונה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר