כשטבעת הנישואין אבדה במעיין: מבחן האמונה של אביב אלוש

השחקן אביב אלוש יצא עם ילדיו לטבול במעיין בצפון, ואיבד שם את טבעת הנישואין שלו • למרות הכל הוא לא איבד תקווה • השארתי פתק עם טלפון והבטחתי לילדים שתוך כמה ימים הטבעת תחזור"

אביב אלוש, צילום: צילום: קוקו

בטבעת זו: רבות דובר וסופר על קדושתה של טבעת הנישואין והערך שיש לה ביהדות, והסיפור המרגש שחלק אביב אלוש עם עוקביו באינסטגרם אתמול (ראשון) הוכיח כמה חזקה ומחזקת האמונה בדת יכולה להיות.

"ביום שישי הלכתי עם הילדים לטבול באחד מהמעיינות האהובים עלי בצפון והנחתי את הטבעת נישואין בצד ושם גם נשארה", פתח אלוש (38) את הפוסט המתאר את החוויה שעברה עליו בסוף השבוע. "אחרי רבע שעה קלטתי שהיא לא עלי ונזכרתי שלא לקחתי אותה ומיד חזרנו למעיין".

"הילדים נלחצו ואמרו לי 'אבא מישהו בטוח לקח אותה', ואני ברוגע אמרתי להם שאין סיכוי בעולם שמישהו לקח אותה וגם אם היא לא שם אז מישהו לקח אותה כדי להחזיר ולקיים את מצוות 'השבת אבידה'", המשיך אלוש בסיפור.

כשחזר למקום הטבעת אכן כבר לא הייתה שם. "היו שם כמה חבר'ה שניסו לעזור ולחפש אותה, ואני בביטחון מלא אמרתי להם שבטוח מישהו לקח אותה כדי לשמור עליה ולהחזיר. השארתי שם פתק קטן עם טלפון ושחררתי, והבטחתי לילדים שתוך כמה ימים הטבעת תחזור", סיפר אלוש על האמונה שלו.

"היום בבוקר תוך כדי הקפה קיבלתי הודעה עם צילום של פתק שמישהו השאיר ליד המעיין שהטבעת נמצאת אצלו. החיוך שזה העלה בי לא היה חיוך של שמחת המציאה, הוא היה חיוך ושמחה שלי מעצמי שלרגע לא היה לי ספק כי לנצח את הספק זה הניצחון האמיתי", סיכם אלוש כשהוא מסיים את הפוסט בפרגון לצדיק שמצא והשיב את האבודה והצטלם לצדו.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by A V R A H A M Aviv Alush (@avivalush)

"האיש המיוחד הזה הוא יעקב מלול מצפת והחיבוק המצווה והסיפור הקטן הזה שהיה בינינו הרחיב לנו את הלב מקצה לקצה. כמה יפה תורת ישראל וכמה יפה עם ישראל שצועד בדרכיה", סיכם את סיפורו.

הפוסט המרגש שאותו חלק אלוש עם 465 אלף עוקביו, זכה ליותר מ-19 אלף לייקים ומאות תגובות נרגשות מצד גולשים רבים, ביניהם חבריו של אלוש לתעשייה כדוגמת אגם רודברג, עדן הראל מנשה ועמוס תמם ואפילו מגולשת שזיהתה את מוצא הטבעת כדודה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר