מעיין אדם הודיעה: "אני חולה בסרטן נדיר בשחלה"

בפוסט שפרסמה באינסטגרם כתבה: "חזרו התשובות מהפתולוגיה, הגידול שלי הוא סרטן נדיר בשחלה, ואני כבר כמה שבועות בבדיקות לחפש עוד גידולים או שאריות" • עוד סיפרה: "אם הגידול לא היה גדל כל כך מהר, לא הייתי מבחינה בו והסרטן היה מתפשט לגרורות" והוסיפה כי כל הבדיקות מצוינות והיא "אופטימית"

מעיין אדם. צילום: אריק סולטן

רק בריאות: אחרי שנה קשה ומלאת תהפוכות בחייה של אשת הטלוויזיה ויוצרת התוכן מעיין אדם, שאיבדה ב-7 באוקטובר את אחותה הקטנה מפל ז״ל בטבח חמאס במסיבת נובה, היום (שבת) הודיעה: "אני חולה בסרטן נדיר בשחלה".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by maayan adam מעיין אדם (@maayanadam)

בפוסט שהעלתה לרשת החברתית אינסטגרם, כתב אדם: "האמת שאין לי מושג מה לכתוב, ולכן לא סיפרתי עד עכשיו, אבל גם לא רוצה לזייף את המציאות ולשמור יותר בבטן, הרי מלכתחילה זו הסיבה להכל".

"חזרו התשובות מהפתולוגיה, הגידול שלי הוא סרטן נדיר בשחלה, ואני כבר כמה שבועות בבדיקות לחפש עוד גידולים או שאריות. כל הבדיקות חזרו עד כה מצוינות, אני אופטימית ומרגישה שהיה לי מזל. אם הגידול לא היה גדל כל כך מהר, לא הייתי מבחינה בו והסרטן היה מתפשט לגרורות באין מפריע".

מעיין הוסיפה: "הסופ"ש עברתי עוד ניתוח ארוך כחלק מהבירור ובעוד כמה שבועות יגיעו תוצאות שלאחריהן יהיה אפשר לקבל החלטות. הלוואי שלא תדאגו לי, ולא תתנו לי מבט מרחם ברחוב, כי באמת מצבי טוב! אני מרגישה בת מזל! ושזכיתי בעוד הרבה שנים עם המשפחה, החברות, והבנות המושלמות שלי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר