האם עינב בובליל העתיקה מוצר איפור?

המשפיענית ובעלת מותג האיפור מתמודדת בימים אלו עם האשמות ברשת כי הגלוס הידוע שלה הוא העתקה של מוצר ממותג ביוטי ידוע. בובליל בתגובה: "לא מסתכלת על אף אחד ימינה ושמאלה"

עינב בובליל. צילום: אינסטגרם

עינב בובליל היא מהמשפיעניות הגדולות בארץ ובתור מי שבמשך שנים הייתה מאפרת מקצועית, היא גם אוחזת במותג איפור מצליח משלה בשם "EB COSMETICS". המותג נחשב לאחד המצליחים ממותגי האיפור של המשפיעניות ואף נמכר בדיוטי פרי, אלא שכעת עולות ברשת טענות כי הגלוס, אחד המוצרים הידועים והנמכרים, מועתק.

בסרטון שפירסמה יוצרת התוכן והמאפרת נטלי חסאן היא טוענת כי הגלוס של בוביל הוא דיופ, מונח מעולם הביוטי שמתאר מוצר איפור שהוא "חיקוי" או "כפיל" של של מוצר איפור ידוע או יוקרתי וכי הוא זהה לו מבחינת גוון, מרקם ואופן השימוש. בסרטון חסאן טוענת כי הגלוס של בובליל הוא דיופ לגלוס של מותג האיפור הבינלאומי אסנס. "מישהי שלחה לי בהודעות שזה בדיוק אותו הדבר".

מימין לשמאל: הגלוס של אסנס והגלוס של עינב בובליל,

לאחר שהשתמשה בשני המוצרים אמרה המאפרת: "ניתן לראות שזה יוצא אותו הגוון. זה בדיוק אותו הדבר, לא יודעת לגבי העמידות אבל מי שלא יכולה להרשות לעצמה את השפתון של עינב ב-89 ש"ח, אז יש לאסנס יש שפתון ב-16 ש"ח". 

עינב בובליל, צילום: אור גפן

מעינב בובליל נמסר בתגובה: "אולי, לא מתייחסת לשטויות. לא מסתכלת על אף אחד ימינה ושמאלה. הגיוני שגלוס שעשה סנסציה בארץ, שהוא המוצר הכי נמכר בדיוטי פרי ישראל כבר כמה חודשים ומוצר שנמכר לעשרות אלפי נשים יעורר הדים וזה בסדר. שמחה על זה. הודו להשם כי טוב".

סערת הגלוס של עינב בובליל | מתוך האינסטגרם nataliehasan_makeup@

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

נושאים חמים