יעל בר זוהר: "לעולם לא נוכל"

מגישת הטלוויזיה שקרוב משפחתו של בעלה גיא זו ארץ נרצח ב-7 באוקטובר התייחסה ליום האבל הלאומי וכתבה על הכאב שלעולם יישאר נוכח

גיא זו-ארץ ויעל בר זוהר. צילום: מתוך אינסטגרם

יעל בר זוהר התייחסה היום (שני) ליום האבל הלאומי שהתקיים אמש לציון טבח 7 באוקטובר, שבמהלכו נרצח כזכור אחיינו של בעלה גיא זו ארץ, עילי ברעם ז"ל. בסדרת סטוריז שהעלתה לחשבונה באינסטגרםבר זוהר שיתפה בכאב שלעולם לא יחלוף, ועל החיים במציאות המורכבת שאחרי האסון שפקד את ישראל. 

"הכאב הוא כל כך עמוק", כתבה בר זוהר. "הבור הוא כל כך עמוק. אפשרות אחת היא להיות בתוך הבור, וזה משהו שהוא נורא קשה, לחיות בתוך הכאב הזה. אפשרות שנייה לכסות את הבור (לעולם לא נוכל), ואפשרות שלישית היא להשאיר את הבור, אבל לבנות לצדו את החיים". 

"הבור כל כך עמוק". בר זוהר, צילום: מתוך אינסטגרם

בר זוהר גם שיתפה בתחושותיה לגבי החיים בישראל שאחרי הטבח הנורא. "להיות ישראלי ב-2024 זה לשבת בסלון, בבית, ולחשוב איפה אני אחביא את הילדים כשתגיע השעה. להיות ישראלי זה ללכת לקולנוע, למסעדה, להצגה, ולתכנן את דרך המילוט הכי בטוחה. להיות ישראלי זה לפחד, בכל רגע, בכל דקה. זה גם לחזור מהר מהר לשגרה. להיות ישראלי זה לכאוב ולבכות בתחקירים בטלוויזיה על האסון שקרה, ולמחרת לתהות אם תספיק לטיסה. להיות ישראלי זה רגשות אשם על הטוב, וחשש להישאב אל הרע". 

"רגשות אשם על הטוב". יעל בר זוהר,

נושאים חמים