טל והנשים בתאילנד, יעל והאיראני

פגשנו את הדוגמנים על סט הצילומים ושמענו מהם על ההתרחשויות האחרונות בחייהם. רמז, משעמם זה לא

טל מורד על הנשים שפגש בטיול

נבחרת הפרנזטורים הנוצצת של "רנואר" צילמו את קולקציית החורף, והיה הרבה על מה לשוחח. השם המבוקש על הסט היה כמובן טל מורד, רגע אחרי הנחיתה הסוערת בארץ אחרי החופשה המתוקשרת בתאילנד, במהלכה נצפה מבלה לצד שלל נשים.

ראינו שלא רק חברים פגשת בתאילנד, אלא גם נשים. אתה זוכר את השמות של כולן?
"אני זוכר. הכרתי שם הרבה אנשים".

נשים, תוריד את א'.
"גם נשים, ברור. הכרתי שם מישהי וישבנו ואכלנו משהו, אז ישר רעש".

עשינו ב"פוריל" תחקיר מפורט על כל אחת. מה חשבת עליו?
"ראית את התחקיר. אחלה תחקיר, חמוד. אהבתי את העבודה".

לכל מי שמודאגת, אז אתה רווק?
"אני רווק. הכל טוב, אלו חברות לטיול".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by @forreal_celebs

כל פעם יש איזו כותרת שלך עם איזו אישה.
"אני לא מצליח להבין כל כך למה. אני לא מסתיר, רואים אותי מדבר עם מישהי אז יכולים לצלם ולחשוב שיש משהו. אני ברגע שתהיה בת זוג – זה הדבר הראשון שידעו".

חלק מלהיות אדם מוכר זה שיש שמועות ושמצלמים אותך. כמה זה משפיע עליך?
"זה בסדר גמור. זה חלק מהדבר. אני לא עושה דברים בכדי לייצר. מה שטוב לי באותו הרגע, אני עושה את זה. זה גם מה שמייחד אותי. אני מאוד לא נותן לזה במה".

מורד שיתף על סט כי הוא עשוי יחזור לסבב מילואים נוסף בשבוע הבא, הפעם בלבנון. מורד, שגדל בצפון, משתף על תחושות לקראת הלחימה הצפויה: "אני לא חושב שיש הבדל בין המלחמה בצפון לבין המלחמה ביישובי העוטף. יש שתי חזיתות שפועלות במקביל וזה התפקיד שלנו. גם אחי קטן לחם בעזה תקופה ארוכה ועכשיו בלבנון. זו גם זכות שאנחנו במלחמת קיום פה ויוצא לי לחוות שתי מלחמות ומצד שני זה גם כאב. אתה לא מוצא את התקווה הלאה. אתה אומר 'לאן זה ימשיך?' בא לי לחשוב רק על התקווה, שנחזור ושנמשיך לעשות. רק ככה ביחד כולם ננצח".

גם יעל שלביה נכחה על סט הצילומים, רגע אחרי שנחתה בארץ מחופשה זוגית עם בן הזוג עומר אדם. רגע לפני הראיונות כלי התקשורת על הסט התבקשו שלא לשאול את שלביה כלל שאלות על בן הזוג או על הציפייה להצעת נישואים.

בחופשה בדובאי שיתפת על מפגש עם מעצב שיער מלבנון, שלא הצליח להבין מאיפה את.
"זה המפגש היחידי שצילמתי. אתה לא מבין כמה אנשים מלבנון, מאיראן ומכל מקום בעולם פגשנו. והאמת שרובם היו ממש חמודים וחלקם אמרו שהם לא מעוניינים במלחמה הזו, שהם אוהבים אותנו ואין להם שום דבר איתנו. זה קטע לדעת שיש המון אנשים שחיים שם ולא מעוניינים בדבר הזה".

יעל שלביה בריאיון | צילום: משה בן שמחון

 

זה לא מפחיד לדבר עם מישהו שאומר לך שהוא מאיראן?
"האמת שעם אנשים לבנונים שפגשתי, שהם יותר חששו כשהם גילו שאני מישראל. התגובה שלהם הייתה "אה, אוקיי." גיליתי שיש כל כך הרבה אנשים שלא מעוניינים בדבר הזה. תכל'ס? בדיוק כמונו".

נושאים חמים