"להקים מאפס": רוסלנה רודינה עוזבת

הדוגמנית פרסמה עדכון ברשת החברתית על כך שהיא עתידה בקרוב לעזוב את ביתה, ושיתפה בסיבות להחלטה. "אני בטירוף, וזה הולך להיות מאוד מורכב"

רוסלנה עוזבת ומסבירה מדוע

האקסית ואם בנו של הזמר אייל גולן רוסלנה רודינה עדכנה אמש (ראשון) את העוקבים שלה על עזיבתה את הבית הישן שבו התגוררה במשך שנים יחד עם בעלה איתי פז ובנה הבכור יאן.

בסטורי שהעלתה באינסטגרם היא שיתפה בסיבות שהובילו להחלטה ובלחץ שבו היא נתונה כעת.  "בדרכי להמשיך את כל התכנון של המעבר", הכריזה רודינה בפתח הסטורי שאותו צילמה מרכבה הפרטי. "תקשיבו, נפלתי על ימים כאלה מתוחים, כאלה עצובים, דברים נוראים קורים, זה לא ייאמן. אני תוך יומיים צריכה לעזוב, והכל חייב לעמוד. תראו לאיזה מצב הגעתי גם", הציגה את ציפורני ידה.

"הגעתי לבחור ריהוט חדש כי כל מה שיש לנו לא מתאים לנו לדירה החדשה. זה להקים הכל, חלק, לא הכל, מאפס. אני בטירוף של זמן וזה הולך להיות ממש ממש ממש מורכב, אבל אני שמחה על המעבר", הבהירה. 

רוסלנה רודינה, צילום: שי פרנקו

בהמשך פירטה על הסיבות לעזיבת הבית הישן. "הרבה שלחתם לי למה אני עוברת. כי די, היינו המון שנים בבית הזה. הבית הזה, התשתית נורא ישנה. כמה שעיצבתי את הבית בצורה הכי טובה שיש, יש מלא תקלות ולא בא לי להתעסק עם זה. אני רוצה הפעם בית שהוא הרבה יותר נוח, חדש יותר, שלא יהיו לי נזילות בחורף, קילופי צבעים, ואת המטבח המחריד שהיה לי. וזהו די, קצת שקט, חדש. אני עכשיו במרתון שהולך להימשך יומיים, ואז אני אהיה בסדר. בתקווה", חתמה. 

רוסלנה בדגם סאגה של סימון פרל, בלעדי ברשת אפרודיטה, צילום: שי פרנקו

נושאים חמים