עדן הראל מתנתקת: "בחרנו לא לוותר"

מגישת תוכנית הבוקר העלתה פוסט לציון יום האבל הלאומי. היא שיתפה בהתבודדות שבחרה לעשות, ובמסקנות שאליהן הגיעה אחרי שנה של מלחמה בחוץ, אבל גם בפנים. "שנה מלאת כאב ובלבול"

הראל מתבודדת. צילום: מתוך אינסטגרם

היום המורכב והטעון בציון שנה לטבח 7 באוקטובר לא פסח גם על מגישת הטלוויזיה עדן הראל. על רקע הפיגוע הקשה בגלילות, היא החליטה לשוב ולהתנתק מהכל ונסעה לבדה ליער, שם הביעה בכתב סיכום של מה שעבר עליה בחודשים האחרונים, וגם מחשבות, מסקנות ומסר אחד חשוב. 

"עוד שבוע נפתח, ושנה חלפה מאז אותו 7 באוקטובר", הזכירה הראל למי שהיה צריך תזכורת. "שנה שהייתה נראית כמו נצח אחד ארוך, מלאת כאב ובלבול. אבל בתוך כל החשכה, גילינו בעצמנו אור פנימי שלא הכרנו. כל יום, כל רגע מול אתגרים עצומים - בחרנו לא לוותר". 

בהמשך סיפרה על המלחמה האישית שהיא מנהלת, וחיזקה את הגולשים. "לפעמים נדמה שהמלחמה היא רק בחוץ, אבל המלחמה האמיתית היא בתוך הלב. מול הפחדים, מול הכאב, מול הרצון להתאייש. כל אחת מאיתנו לוחם. גם אם אין לנו מדים, גם אם אין לנו נשק ביד, יש לנו לב פועם ועוצמה שלא תתואר. השבוע הזה אני מזמינה את כולנו להרים את הראש ולזכור: כל נשימה היא ניצחון, כל רגע של תקווה הוא מלחמה של אהבה מול השנאה. נמשיך לעמוד זה לצד זה, נמשיך להאיר אחד לשני גם כשקשה, ונבנה כאן יחד את התקווה לעתיד".

"עמדנו מול אתגרים עצומים". הפוסט של הראל, צילום: מתוך אינסטגרם

על גבי סטורי שהפנה לפוסט הוסיפה הראל: "מחשבות לשבוע החדש. שנה של מלחמה. אחרי השידור, והפיגוע הנוראי בגלילות שידווחנו, הייתי חייבת זמן להשקטה של הנפש. היער הוא המקום שלי. היכנסו לפוסט, ספרו לי איך אתם מרגישים".

משתפת בכאב. הראל, צילום: מתוך אינסטגרם

נושאים חמים