עינב בובליל: "את אדם מסכן"

כוכבת הריאליטי שהפכה לאושיית רשת מצליחה, חושפת את הצד המכוער של הפרסום ברשת החברתית בביקורת שקיבלה על חוסר הצניעות בלבוש. "כל הקללות שקיללת בתיבה - לא אאחל לך שיבואו עלייך"

עינב בובליל. צילום: אור גפן

בוודאי לא כך רצתה עינב בובליל לפתוח את השבוע החדש שאחרי החגים. אמש (מוצ"ש) היא ערכה סשן שאלות ותשובות עם העוקבים שלה באינסטגרם, שם חטפה ביקורת על חוסר הצניעות בלבוש שעומד לכאורה באופן מנוגד לערכי הדת שהיא מרבה לדבר עליהם. איך היא בחרה להגיב לביקורת שהוטחה בה? רמז: לא באופן רגוע במיוחד. 

"איך הולך חוסר הצניעות ואהבת השם יחד, לא ברור", כתבה אותה גולשת לבובליל, שהצליחה ככל הנראה להוציא אותה משלוותה. "שלא יהיה לך ברור, מאמי", השיבה עינב. "זה שלי, ולא שלך. את אדם מסכן, וכל הקללות שקיללת בתיבה - לא אאחל לך שיבואו עלייך, רק שהשם יחזיר אותך בתשובה אמיתית. הקללות והדיבור שלך פי מיליון יותר גרועים מלבוש לא צנוע!".

בהמשך בובליל גם איימה בחסימת אותה גולשת. "מסכנה שלי, את תראי את מה שכתבתי לך ואז תחסמי כי לא מגיע לאנשים כמוך לעקוב אחריי". 

בובליל מאיימת לחסום גולשת, צילום: מתוך אינסטגרם

היה זה ערב קשוח במיוחד עבור בובליל, שכן זו לא הייתה התגובה היחידה שנשלחה אליה בנושא. "בעלך אדם דתי, את לא מכבדת אותו בלבוש שלך", העירה אחרת. "אני מאחלת לך שתכבדי את בעלך והילדות שלך יכבדו את הבעל שלהן רק חצי ממה שאני מכבדת את בעלי", ענתה עינב. "מהכבוד וההערכה וההערצה שלי אליו ולכבוד שאני עושה למשפחה שלו. אני מתנהגת לבעלי כמו למלך והוא בניגוד אלייך מקבל, אוהב, ומכיל אותי בדיוק כמו שאני". 

בעלה הוא המלך שלה. בובליל, צילום: מתוך אינסטגרם

נושאים חמים