קרן פלס: "הרצון להיפרד לא היה הדדי"

היוצרת והזמרת פתחה את הסטורי ודיברה על היחסים עם האקסים שלה (שהמפורסם ביניהם הוא אבי ילדיה נועם טור) ועל הפרידה שלא מרצון ממותג המשקפיים

קרן פלס על האקסים ועל המותג שהחליף אותה בנועה קולר

קרן פלס תיעדה את עצמה בסוף השבוע האחרון לסטורי באינסטגרם  בסיום קניות שערכה לביתה. כשכבר הגיעה לרכבה עם השקיות, היא הציגה בפני הגולשים את שלל המוצרים, והזכירה גם את המשקפיים שהרכיבה באותו זמן, ששייך למותג שפלס שימשה כפרזנטורית שלו עד שהוחלפה באביב האחרון בנועה קולר. פלס ניצלה את הנושא כדי לדבר בכנות על כך שלא הייתה מעוניינת בסיום ההתקשרות עם מותג המשקפיים, וגם דיברה על מערכת היחסים עם האקסים שלה, שכזכור המפורסם שבניהם הוא אבי ילדיה נועם טור. 

"רואים את זה? זה נקרא מערכת יחסים טובה עם האקס", אמרה פלס בזמן שהרכיבה את משקפי השמש על פניה. "אתם יודעים שאופטיקנה, אין מה להגיד, הם זרקו אותי. הם פשוט... באמת, לא נפרדנו כי זה לא התאים לשני הצדדים, הייתי שמחה. אני באמת משקפופורית. הם רצו לגוון, הקשר היה להם כבר מונוגמי, לקחו את נועה קולר".

נועם טור וקרן פלס, צילום: מאיר פרטוש

בהמשך ערכה קישור בין הנושא הזה לקשרים הרומנטים שניהלה בעבר. "אבל אני תמיד בקשר טוב עם האקסים שלי, ולכן הם ממשיכים לחזר אחריי ואני אחריהם. אני לא רומזת לכם שאני רוצה לחזור להיות יחד, ממש לא. חשוב נורא לשמור על קשר טוב. וככה ביחד, הולכים לעשות קניות לקבלת שבת. ביחד רואים את הדברים בעין דומה, זה מעולה, זה חברי, זה כלכלי, זה מייצר רצף רגשי בין העבר להווה אל תוך העתיד. אז שבת שלום, ותשמרו על קשר טוב עם כל המשקפיים שלכם. כי זה לא אתם וזה לא הם". 

נושאים חמים