ספיר בורגיל על היריון: "לא הולך"

כוכבת הריאליטי שיתפה בקשיים שהיא ובעלה אברהם אקלום חווים בדרך להיות הורים. "אשמח לטיפה רגישות"

ספיר בורגיל רגע לפני החתונה. צילום: עדי אורני

כוכבת "האח הגדול" שהתחתנה בסוף חודש אוגוסט האחרון עם הגבר שאותו הכירה בריאליטי אברהם אקלום, התייחסה היום (שלישי) להערה שנשלחה לה מצד עוקבת הקשורה בכניסה להיריון. בורגיל כמו בורגיל, פתחה את הלב ובכנות ואומץ שיתפה בקושי שהיא ובעלה חווים בדרך להפוך להורים בפעם הראשונה, וגם העבירה בקשה לגולשות. 

"בדרך כלל אני לא טועה. אני לא יודעת אם את יודעת או לא, וחלילה לא רוצה לפגוע בחייך האישיים", נכתב לספיר מצד אחת הגולשות שניחשה שבורגיל בהיריון. ספיר בחרה להגיב לאותה גולשת וכתבה לה: "אנחנו מאוד רוצים ומנסים. מאמינה שזה יגיע בזמן שלו, כרגע לא בדיוק הולך. אז ההודעות האלה לפעמים קצת קשות, אבל אני יודעת שזה מכוונה טובה, ולב נקי. אני מתפללת שזה יקרה הכי מהר שיש, אמן". 

"כרגע לא הולך". בורגיל,

על גבי אותה התכתבות עם העוקבת הוסיפה בורגיל: "אני לא מהבנות שיגידו 'צאו לי מהרחם', כי אני אדם שאוהב לשתף, לא מאמינה בעין הרע, אמונות וזמנים של מתי לספר ומתי לא. אתם המשפחה שלי, ואתם תדעו לפני כולם!", הכריזה. 

רגע לפני שחתמה את דבריה העבירה בכל זאת בקשה לגולשים (ובעיקר לגולשות) שמחטטות בנושא. "אני אוהב שאתם כותבים לי בפתיחות ויודעת שכל הכוונות שלכם טובות. אשמח לטיפה רגישות בנושא, מבטיחה לעדכן כשיהיה על מה". 

ספיר בורגיל ואברהם אקלום, צילום: אור גפן

נושאים חמים