"פתאום הוא התחיל לדבר בערבית"

כוכבת "הבוזגלוס" מירן בוזגלו סיפרה לעוקבים על רגעי החרדה שבהם נתקפה כשחשדה בגבר שהתיישב לידה בגינה ודיבר בשפה הערבית. ואיך הגיב מאור בעלה?

מירן בוזגלו לקמפיין טאצ'. צילום: אור גפן

מירן בוזגלו סיפרה אתמול (ראשון) לעוקביה באינסטגרם על רגעי האימה והחרדה שבהם נתקפה במהלך בילוי משפחתי בגינה כשחשדה בגבר שישב בסמוך אליה ואל קרוביה ודיבר בשפה הערבית.

"גם ככה פחדתי לצאת עם הילדים, אני יושבת בגינה מלא אנשים, ולידי בחור חרדי יושב בצד, פתאום הוא התחיל לדבר בערבית בטלפון - הלב שלי צנח", שיתפה מירן ברגעים הקשים של הפאניקה. "חשבתי שהתחפש, ושלא תדעו מה כבר דמיינתי. עוקבת אחרי הילדים בעיניים, דרוכה ברמות. לא יודעת מה לעשות". 

מאור ומירן, צילום: עידו איז'ק

בהמשך סיפרה על הרגעים שבהם הוקל לה. "ואז הילד שלו רץ אליו, אז נרגעתי. שלוש דקות של חרדה, תראו את הרעידות. באיזו מציאות הזויה אנחנו חיים. זה פשוט פסיכי". 

"זה פשוט פסיכי". מירן בוזגלו,

מאוחר יותר פרסמה בוזגלו הודעות שקיבלה בנושא מצד גולשות. "זה עדיין לא מסביר את זה שהוא חרדי שמדבר ערבית", נכתב לה. "לגמרי חרדה. מציאות קשה מאוד, ולמה שחרדי ידבר ערבית?", "וואי, מפחיד ברמות", "די, זה באמת מלחיץ", הסכימו איתה. 

על גבי צילומי המסך של ההודעות, הוסיפה מירן: "כן, גם לי זה היה נראה מוזר, בגלל זה נלחצתי ככה. מאור גם שמע אותו והיה דרוך. לא הפסקנו להסתכל עליו, אבל ראינו את אשתו ואת הילדים אז נרגענו". 

גם מאור היה דרוך. מירן, צילום: מתוך אינסטגרם

נושאים חמים