דניאל גרינברג רומזת ליחסים עם אייל?

האקסית של אייל גולן פרסמה הנחה לשמן שנועד להגברת החשק המיני, ועל הדרך שיתפה מהי מערכת יחסים בריאה וטובה בעיניה. האם התכוונה לאבי ילדיה?

דניאל גרינברג . צילום: מתוך אינסטגרם

דניאל גרינברג פרסמה אמש (ראשון) הנחה לשמן פלז'ר שלה, אותו היא מגדירה כ"שמן שלום בית" שמטרתו להגביר את החשק המיני, והציעה הנחה. מה שעניין בסטורי הזה יותר מכל היו ההודעות שכתבה לגולשת שפירגנה לה, שם היא פרשה את משנתה בכל הקשור לאיך נכון וצריך לנהל מערכת יחסים רומנטית. רמז למה שלא עבד בקשר עם אייל גולן? תחליטו אתם. 

"בסוף זוגיות זו עבודה ושגרת החיים המון פעמים גורמת לנו לשכוח כמה חשובים היחסים עם הפרטנר שלנו", כתבה גרינברג לאותה גולשת. "אין פה קשר לעבודה וילדים. בסוף כשמזדקנים, חשוב שהאדם שיהיה לצדנו יהיה המקום הכי חזק ובטוח שלנו. זוגיות בריאה זאת ההשקעה הכי משתלמת שיש", קבעה. 

הסטורי של גרינברג, צילום: מתוך אינסטגרם

בחודש שעבר ערכה גרינברג סשן שאלות ותשובות, שם שיתפה ביחסים כעת עם אייל גולן, יחסים כשכזכור עלו על שרטון, ואפילו השמן המדובר לא הצליח להציל. "אני ממש ממש ממש לא מתעסקת כבר באב ילדיי. הוא פחות רלבנטי לי בחיים, אני נמצאת היום בזוגיות, זוגיות מדהימה, מיוחדת, זוגיות אמיתית שמעצימה אותי, שגורמת לי לנחת ולשקט ובאמת לגדול ולצמוח ולבנות את עצמי. אז אני חושבת שאין דבר מבורך מזה, והדבר האחרון שאני אתעסק בו הוא להרוס לעצמי את הדבר הטוב הזה. אז לגבי קיסריה, הופעות, במה, עניינים – לא רלבנטי, מחוץ לחיי, פחות מתעסקת".

דניאל גרינברג ואייל גולן, צילום: ניר פקין

הזוגיות האמיתית שעליה מדברת גרינברג היא כידוע עם המיליונר ריצ'רד אורלינסקי, שהצטלם לפני מספר ימים לשער "פלייבוי", ועורר לא מעט עניין וסקרנות בישראל. 

ריצ'רד אורלינסקי פלייבוי, צילום: צילום מסך

נושאים קשורים