ספיר בורגיל עוקצת את אחיה שניר

כוכבת הריאליטי התייחסה במהלך סשן של שאלות ותשובות שקיימה ברשת החברתית לסכסוך המתוקשר עם אחיה שניר בורגיל ואשתו שי עופרי

ספיר בורגיל בראיון. צילום: מערכת For Real

ספיר בורגיל פתחה היום (מוצ"ש) את השבוע החדש בתיבת שאלות שהניחה בסטורי באינסטגרם, שם אפשרה לעוקבים שלה לשלוח אליה שאלות בכל נושא העולה על רוחם. הגולשים ניצלו את ההזדמנות כדי להבין כיצד מתנהלים בארוחות משפחתיות כשיש קרע כל כך עמוק בין האחים, כמו שיש בינה לבין אחיה שניר בורגיל. 

"סופר אישי. הכי מבינה אם לא תעני", הקדימה אותה גולשת שביקשה לחטט. "איך מנהלים ארוחות משפחתיות? מי לא בא? קובעים מראש?", ביקשה לדעת. 

את התשובה בחרה בורגיל לכתוב על רקע סרטון משפחתי, ככל הנראה מחגיגות החג שבו תועד גם בעלה אברהם אקלום וגם אמה סיגל. "לא קובעים כלום, ולא צריך לתכנן מי לא מגיע", הבהירה. "כולם מוזמנים תמיד. מי שבחור לא להגיע - זה שלו". 

"מי שבוחר לא להגיע - זה שלו",

כזכור, בחודש אוגוסט האחרון התארחה בורגיל בפודקאסט "סויסה + 1" שם סיפרה את גרסתה לסכסוך הקשה עם אחיה. "אם אני פותחת את זה, אתה משנה את הדעה שלך לחלוטין ואני הופכת את כל הקערה, אבל אז מי שישלם את המחיר? זאת גיסתי, שהיום היא גיסתי, היא כבר לא הבת זוג של, היא גיסתי, היא בהיריון, זה אחיין שלי וזה אחי", אמרה ספיר. "אז אני מוכנה לקחת את החרא, שיחשבו עליי שאני חרא, כבר התרגלתי ומי שחושב עליי טוב ומזהה את הטוב, יודע שאני משלמת מחיר. אני שותקת עם מחיר".

שי ושניר מגיעים לחתונה של ספיר ואברהם, צילום: ניר פקין

נושאים חמים