"אנחנו נפרדים באהבה ובכבוד"

אחותה של דניאל גרינברג, קארין גרינברג, פתחה בסשן שאלות ותשובות שם התייחסה לשמועות על גירושים מבעלה

האחיות קארין ודניאל גרינברג. צילום: עידו לביא

קארין גרינברג מצאה היום (שבת) זמן פנוי והקדישה אותו לטובת עוקביה באינסטגרם החלופי שלה, כשפתחה תיבת שאלות עם הכותרת "הרבה זמן לא דיברנו". לא מעט שאלות שהופנו לגרינברג עסקו בשמועות על גירושיה מאבי ילדיה ניר. איך בחרה להשיב על השאלות החטטניות והאם יש לכל זה קשר לדניאל אחותה?

"יש שמועות שאת מתגרשת, זה נכון?", ביקשו לדעת. "אשתף כשיגיע הזמן, מבטיחה", כתבה גרינברג, שלא באמת הצליחה להתאפק ובהמשך דיברה בהרחבה על הנושא. 

"את בסדר?", המשיכו להסתקרן. "בסדר גמור", השיבה. "הכל מאת השם! הכל ממנו, והכל שלו, והכל לטובה". השאלה הבאה הייתה יותר הערה והמלצה. "בחוץ אין יותר טוב. תנסי לשמור על הקן שלך", ייעצו. על כך הגיבה קארין: "אין לי עניין בחוץ. הקן שלי שמור. ביחד או לחוד - הקן עדיין קן. יש פה ילדים שבשבילם נהיה ביחד!". 

הגולשים המשיכו עם הסרקזם גם לאחר מכן. "כל אחת שקצת מתפרסמת רצה להתגרש. בחוץ אין מציאות", נכתב. "תפיסה לא נכונה שלך", השיבה קארין. "בואי נתחיל מזה שאני לא מפורסמת. יש לי אינסטגרם עם עוקבים. אני לא איזו שחקנית, דוגמנית, או לא יודעת מה. אני לא מפורסמת, ובחיים הפרסום לא עלה לי לראש. תמיד נשארתי מי שאני. אנשים שבוחרים להתגרש זה כי הגיע הזמן לשחרר, וזה בסדר, זה לא סוף העולם. והמציאות בחוץ - כבר ברור שאין מציאות בחוץ, אבל אני גם לא מחפשת. לא מעוניינת גם", הבהירה. 

הסטורי של קארין,

ואיך אפשר בלי להזכיר את אחותה דניאל גרינברג. "יש מצב שדניאל פתחה לך את העיניים? אם כן, חבל. מה שיש לה לא מציאה וגם לא יחזיק", ביקרו.. "שמעו, אם אני כבר בוחרת לשתף, אז בואו תנסו לשפוט לכף זכות", ביקשה קארין. "לפרק בית בגלל שנפתחו לי העיניים? על מה בדיוק, מה חסר לי? לא מעניין אותי מה יש לאחרים, מעניין אותי מה יש לי בלב, ומה אני מרגישה. אם בחרתי במשהו מסוים - זה שלי. אני לא מקנאת בחיים של אף אחד אחר". 

דניאל גרינברג קשורה?,

כזכור, בעלה של קארין, ניר, עובד יחד עם אייל גולן, וגם קארין קידמה לפני מספר שבועות את עסקיו. לאחרונה נפוצו שמועות על התדרדרות ביחסים בין קארין לאחותה דניאל גרינברג, זאת על רקע המפגשים של קארין עם גולן והגעה להופעתו. השאלה הבאה נגעה בנושא. 

"האם זה שבעלך עובד אצל אייל השפיע על מערכת היחסים שלכם?", התעניינו. "חס וחלילה", ענתה גרינברג. "אין לאף אחד משקל על ההחלטות שלי ושל ניר. את ההחלטות שלנו קיבלנו מזמן". 

לסיכום כתבה קארין: "אני חייבת לציין שהכל בהסכמה, באהבה ובכבוד. ניר הוא הנשמה שלי, האבא של הילדים שלי, עברנו שנים מדהימות ביחד. אני אתן בשבילו את החיים שלי, גם הוא בשבילי. אנחנו נפרדים כי אנחנו לא אותם האנשים שהיינו כשהתחתנו. כמו שאמרתי, החיים דינאמיים, אנחנו משתנים במהלך השנים. החלטנו שאנחנו מעדיפים להישאר חברים טובים ולהיות בשביל הילדים שלנו הכי מאושרים שיש וכרגע מעדיפים לשחרר בהבנה, בכבוד, ובאהבה גדולה". 

נושאים חמים