אברהם טל התארס לבת זוגו

הזמר והיוצר התארס לבת זוגו מדריכת הפילאטיס הצעירה ממנו בכ-16 שנים. "אושר", כתבה המאורסת הטרייה בחשבונה באינסטגרם

טל, ויזנר והטבעת. צילום: מתוך אינסטגרם

בזמן שכולנו עסקנו בלחגוג את חיסולו של רב המרצחים יחיא סינוואר, יש מי שעבורו החגיגה הייתה כפולה. הזמר והיוצר אברהם טל בן ה- 47 פרסם אמש (חמישי) סטורי בחשבונו באינסטגרם שבו הכריז בתמונה אחת ששווה אלף מילים על האירוסים לבת זוגו מדריכת הפילאטיס בת ה- 31 שלומית ויזנר. 

בלי יותר מדי טקסט, אבל בוודאי עם המון התרגשות פרסם אתמול טל תמונה שלו ושל ויזנר עם חיוך גדול על פניהם, יחד עם הטבעת המחייבת שענדה ויזנר על אצבעתה. "קדימה, החיים", כתב אברהם וצירף אימוג'יז של טבעת ולב אדום תוך שהוא מתייג את ארוסתו הטרייה. 

ימסדו את האהבה בקרוב. טל וויזנר, צילום: מתוך אינסטגרם

ויזנר, שגם מחזיקה בתואר האדם היחיד שטל עוקב אחריו באינסטגרם, שיתפה מצדה בחשבונה ברשת החברתית את הסטורי של טל והוסיפה את המילה "אושר" ואימוג'י של לב לבן. 

"אושר". ויזנר קצרה וקולעת,

כזכור, בחודש אוגוסט האחרון חשף טל את הזוגיות עם ויזנר בערב ט"ו באב. "שש שנים של חברות עמוקה שנהייתה לאהבה", הכריז אז. "הדברים הטובים ביותר פשוט היו פה כבר מזמן, רק הייתי צריך לגדול קצת בשביל להבין שאני לא יכול או רוצה לחיות בלעדייך. ט"ו באב שמח, אהבה שלי", כתב על גבי תמונה רומנטית שלו עם ויזנר. 

לפני כשש שנים וחצי, בפברואר 2018, נפרד טל מאשתו שושנה אחרי 17 שנים של זוגיות, שכללה גם עבודה מקצועית משותפת. שושנה הייתה מפיקת השירה באלבומים של טל, וזכתה גם למחווה מוזיקלית כשאחד הלהיטים הגדולים של טל נקרא על שמה. כשהשניים סיימו את הקשר הרומנטי, טל עזב את הבית המשותף בפרדס חנה ועבר לדירה שכורה במכמורת הסמוכה לבית שהקים יחד עם שושנה, וזאת על מנת להישאר קרוב לילדיו. 

אברהם טל, צילום: גדעון מרקוביץ'

מי את, שלומית ויזנר?

סביר להניח שלא הרבה מכם יודעים, אך ויזנר, ילידת פברואר 93', היא גם סטייליסטית לעת מצוא, שפתחה מותג לאופנה וסטיילינג בשם שיילה ב-2020, ולפי כל הסימנים סגרה אותו מאז. "בעולם שלי תוכלו להכיר את העוצמות שלכם כבני אדם, מתוך האמונה שהאופנה היא אינסופית, מיינסטרימית וייחודית כאחד, והיא מאפשרת לנו לבטא את עצמנו. בייבי שיילה הפכה לאישה, ועכשיו אני כאן בשבילכם בכל הקשור בסטיילינג ואופנה, ייעוץ אישי, טיפים מנצחים ומלא הפתעות מרגשות", הכריזה אז. היום, כידוע, היא מתמקדת בבנה היחיד, ובהדרכת פילאטיס. קחו ממנה טיפ לחיטוב. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Shlomit Vizner- מדריכת פילאטיס מכשירים ומזרן 🎗 (@shlomitvizner__pilates)

נושאים חמים