"יש רשימה שחורה": הסלבס מארחים סוכה

לכבוד חג הסוכות שמענו מהסלבס על איך חוגגים את החג ואת מי הם לא יזמינו לסוכה שלהם. צפו!

את מי יארחו הסלבס בסוכה

עונת החגים ממשיכה והפעם עם סוכות. פגשנו את הסלבס בהרמת הכוסית של סוכנות "יולי" והיינו חייבים לבדוק את הכל הפרטים על כיצד הם מתכננים להעביר את חג הסוכות השנה.

מי הם אושפיזין החלומות שלך בסוכה?

טיטי איינאו: "שנה הבאה בעזרת השם, היימנוט קסאו (הילדה שנעלמה ממרכז הקליטה בצפת ונעדרת מחודש פברואר – ע"א) וכל המשפחה שלה ואת החטופים שיחזרו. זו סוכת החלומות שלי".

נויה אריאלי: "השנה הצטרפו לחיים שלי המון חברים חדשים ואמיתיים שאני מאוד אוהבת. זה קשה בסצינה הזו למצוא אנשים שאפשר לסמוך עליהם, אז את כל החברים והמשפחה שלי".

דני צ'רבוננקו: "את אור, שגם הזמין אותי. הוא עוד לפני החג עוד הזמין אותי. יש קטע מעצבן עם אמא שלי שמתעצבנת על זה שמזמינים לפני. סתם, הכל בצחוק. נראה מה יקרה".


גל רובין ומודי ספורי: "בא לי להזמין את כל אלה שמדברים עלינו לא יפה בחו"ל" אמרה רובין והוסיפה: "דואה ליפה וכל החוצפנים האלה, ולסגור אותם בסוכה עם איזו פצצת סירחון". ספורי בחר להזמין את בן גביר ומנסור עבאס: "שני פוליטיקאים קיצוניים, שניהם שישבו איתנו בסוכה".

את מי לא תזמינו לסוכה השנה?

נויה אריאלי: "בוא נגיד שהיו כמה אנשים שאמרו שהם מגיעים לחתונה ולא הגיעו. הם ברשימה השחורה כרגע".

דני צ'רבוננקו: "אני אמרתי תמיד- אני חבר של כולם וסבבה עם כולם. גם ביום הולדת של הדר שהייתי פגשתי את כולם ואמרתי להם שלום. מי שרוצה לבוא, שיבוא".

גל רובין ומודי ספורי: "כל הטוקבקיסטים הקיצוניים. כל מי שהוא קוטר ולא יודע להינות מהחיים" הכריזה גל ומודי הוסיף ש"כל מי שיש לו רוע בלב, לא יוזמן".

טיטי איינאו: "פי דידי!".

נושאים חמים