"בדמעות": זוכת "האח" עוזבת

זוכת הריאליטי תקוה גדעון עוזבת את עיר מגוריה בשנים האחרונות. איפה היא תפזר מעכשיו אבק כוכבים?

תקוה גדעון. צילום: רונן אקרמן

תקוה גדעון ביקשה היום (שלישי) לסכם בפוסט באינסטגרם את תקופת מגוריה ביפו. לתמונה שלה סביב ארגזים, היא צרפה טקסט שבו נזכרה בהתאהבות המקרית שלה בעיר, שיתפה בכאב שמלווה את הפרידה ובסיבה לכך, וגם עדכנה בלוקיישן הבא שאליו היא עתידה לעבור. 

"יפו מעולם לא הייתה הטעם שלי", התוודתה גדעון בפתח דבריה. בהמשך סיפרה על המקריות שבה קרו האירועים שבסופם הגיעה ליפו. "היא לא עיר שמשכה אותי כשחיפשתי לי בית. בת'כלס הגעתי לכאן בטעות. לפני ארבע שנים קבעתי עם מושיק (גאלמין) שנשב לקפה, זה היה הדייט הראשון שלנו. הוא בא אליי עם האופנוע ואמר לי 'תעלי'. ביקשתי ממנו שלא נתרחק יותר מדי כי קבעתי עם מתווך במרגוזה עוד שעה, אז הוא הציע שנשב באיזה בית קפה באזור שנראה לו שאני אוהב, והוא צדק. ישבנו בקפה שקד, הוא סיפר לי על החנות שלו (אינסטבלוק) שנמצאת ממש צמוד לבית הקפה, אז ביקשתי ללכת לראות אותה. מהר מאוד מצאתי את עצמי מסתובבת בסימטאות של יפו כמו ילדה סקרנית מבלי שידעתי שהמקום הזה יהפוך להיות הבית שלי. הסמטאות היפות, המוזיקה הנעימה, האנשים החמים, וחנות הפרחים גרמו לי לשכוח שקבעתי עם המתווך. פתחתי את הטלפון וראיתי הודעה ממנו 'אני בקפה שקד'. הסתובבתי וראיתי אותו מולי. הוא אמר לי 'נעלה?' שאלתי 'לאן?' והוא ענה לי 'לדירה'. בחיי שלא היה לי מושג שהדירה היא פה".

תקוה גדעון, צילום: ניר סלקמן

"עלינו לדירה ובמבט הראשון היא הייתה נראת לי ראוותנית מדי, אחרי סיבוב בדירה חשבתי שהיא דווקא חמודה, וכשיצאתי למרפסת וראיתי מולי את עץ הבוגנוויליה כשברקע מתנגן מהבר למטה אחד מהשירים החרושים אצלי בפלייליסט, ידעתי שזה הבית שלי".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Tikva Gidon (@tikvagidon)


גדעון שיתפה בסיבת העזיבה. "בהתחלה פחדתי מהכל, אבל בשנייה ששיחררתי פשוט התאהבתי. בזמן שהבית הפך לי לנוח ונשארתי באזור הנוחות שלי, התחלתי להשתנות. התחלתי להרגיש שהדברים שמשכו אותי בעבר וגרמו לי לבוא לפה, הם הדברים שגורמים לי לשקול לעזוב. תמיד שנאתי את השקט ואהבתי את הרעש ופתאום באמצע החיים זה התהפך לי. אולי זאת התקופה, אולי הסתיימה לה תקופה, או שפשוט שבעתי. אבל אזור הנוחות כבר לא נוח לי".

לקראת סיום סיכמה: "אני עוזבת היום אומנם עם דמעות אבל בלב שלם ואוהב. ומודה על תקופה מדהימה שהרחיבה לי את הלב, גרמה לי להתאהב ועל חברים שהפכו למשפחה. ליפו תמיד יהיה מקום בליבי ולפשפשים בפרט, אבל הגיע הזמן להתחיל תקופה חדשה ולתת לחיים פשוט לקרות כמו שנתתי להם תמיד ומצאתי את עצמי פה".

ולאן היא עוברת? "קרו הרבה בלתמים בדרך שנדבר עליהם בהמשך", הבטיחה. "תחנת הביניים הזמנית לזמן הקרוב היא תל אביב, בהצלחה לי ולעיר", חתמה. 

נושאים חמים