ספיר בורגיל רותחת: "תעזבו את בעלי"

כוכבת "האח הגדול" שיתפה בהודעה שהגיעה אליה בטעות ובה ביקורת עליה ועל בעלה אברהם אקלום על כך שכביכול שניהם לא עובדים. בשיחה עם For Real אמרה: "כותבים לי שהוא בטלן, 'תפסת לעצמך מנקה, נהג'"

ספיר בורגיל ואברהם אקלום. צילום: אור גפן

ספיר בורגיל פרסמה היום (שני) צילום מסך של התכתבות עם עוקבת ששלחה לה בטעות דברי ביקורת עליה ועל בעלה. בורגיל ניצלה את ההזדמנות כדי להעביר מספר חד משמעי בנושא, וגם לבקש שיניחו לבעלה אברהם אקלום ויחדלו מלחטט בחייו. בשיחה איתנו היא סיפרה על ההודעות הקשות שהיא מקבלת, וחשפה: "הוא מרוויח כמו עשרה גברים".

"אני לא מבינה כאילו איך הם כל היום ביחד, אין להם עבודה או חיים?", כתבה אחת הגולשות שככל הנראה לא התכוונה שההודעה תשלח לבורגיל. ספיר מצדה השיבה לה בהרחבה. "אהובה, אנחנו עובדים קשה מאוד. כל הסמוי מן העין, יש בו ברכה. שימי לב, נראה לי ששלחת את זה לי ולא לחברה. ממש לפני כמה ימים היה כיפור, בואי ננסה להיות טובים יותר ליקום. לא ביקשתי תרומות או עזרה, אז לא מבינה איפה זה יושב לך אם אני עובדת או לא. החיים מספיק קשים, ננסה להיות אנחנו, קלים וטובים כמה שאפשר".

על גבי ההתכתבות הוסיפה בורגיל: "עליי תגידו מה שאתם רוצים, כבר התרגלתי, אין בעיה. אבל תעזבו את בעלי בבקשה. ברוך השם הוא עובד, מפרנס, הבעל הכי טוב בעולם! מאחלת לכל אישה במדינה גבר כזה אמיתי!".

ספיר מבקשת שיניחו לאברהם,

בהמשך סיפרה כי זו לא הפעם הראשונה שהיא נתקלת בביקורת כזו. "כל שני וחמישי הודעה כזאת אחרת עליי או עליו. כל הנושא  הזה של 'הוא לא עובד', 'היא לא עובדת'. לא מבינה למה זה צריך להפריע למישהו. אני לא רואה את עצמי שולחת למישהי או מישהו הודעה אם היא או הוא עובדים או לא. הוא או היא ביקשו ממני לשלם חשבון חשמל, כסף, תרומה, משהו? אז למה זה צריך לעניין אותי הכיס שלו או שלה? כל אחד שידאג לפרנסה שלו, זה במילא לא תלוי בנו, זה בורא עולם".

ספיר, מה קרה?

"זו לא הודעה ראשונה בנושא, זה כל הזמן ושזה עליי, כמו שרשמתי אין לי בעיה אבל צאו לבעלי מהכיס. ברוך השם לא מתלוננת על כלום, הוא הכי טוב בעולם".

אולי כדאי לספר לגולשים במה הוא עובד כדי שהביקורת תפסק?

"אבל זה בדיוק העניין שאני לא רוצה לספק להם את המידע הזה. הוא עובד מתפרנס, וזה מה שחשוב. כמו שכבר אמרתי הכל במילא זה בורא עולם. כל הזמן לכתוב שהוא בטלן 'תפסת לעצמך מנקה, נהג'. כפרה עליו מרוויח כמו עשרה גברים, והוא מתבאס לראות את זה וזה קשה לי ומציק לי, אז החלטתי לכתוב את זה. מקווה שיניחו לו כי הוא באמת מדהים".

ספיר בורגיל רגע לפני החתונה, צילום: עדי אורני

נושאים חמים