סתיו קצין על מצבה הכלכלי: "דואגת"

כוכבת "האח הגדול" שיתפה בהליך הריפוי שלה מהמחלה שממנה היא סובלת, ודיברה על הדאגה הכלכלית שמשפיעה לדבריה באופן ישיר על בריאותה. "כאב בעיניים מרוב שבכיתי"

סתיו מדברת על הדאגה הכלכלית

סתיו קצין העלתה אמש (ראשון) לחשבונה באינסטגרם סדרת סטוריז שבהם דיברה על הניסיון שלה למצוא ריפוי למחלת הפיברומיאלגיה שממנה היא סובלת, הפעם דרך טיפול נפשי. היא דיברה על קשר לכאורה בין הדאגות הכלכליות, וחוסר הביטחון שלה לבין הכאב הפיזי שהיא חווה.

"טוב, אז היום היה לי טיפול עם רוני, הטיפול השני, נפגשנו אחרי שבועיים שלא התראינו. פתחנו את המפגש עם השלמת שאלות מהפגישה הקודמת, והתמקדות במטרות שלי. אחרי המפגש הראשון, אני הרגשתי שחרור, אבל גם כאב בעיניים ובגוף, גם מרוב שבכיתי", חלקה קצין. "הכאב הזה מתחזק, כשאני חובה רגשות עזים וזה גרם לי לשאול האם יש קשר בין רגשות לכאב פיזי שלי?".

סתיו קצין, צילום: רן יחזקאל

בהמשך דיברה על החשש ממצבה הכלכלי המשפיע על בריאותה. "המטרה שלי בטיפול היא למצוא פתרון לכאב של הפיברומיאלגיה שלי דרך טיפול בשורש הרגשי של הבעיה. אני יודעת שגם הדאגה הכלכלית מאוד מאוד משפיעה על עצמי, אבל אני מרגישה שיש משהו עמוק יותר שבגללו אני צריכה לטפל בזה. לכן אני בחרתי גם שיח וגם רפואה, רפלקסולוגיה עם פרחי באך כדי לנסות למצוא המענה לכאב. בטיפול האחרון התמקדנו בצללים. צללים הם בעצם החלקים שאנחנו מסתירים. דברים שאנחנו מפחדים לדבר עליהם, אבל גם אלו שמאפשרים לנו לגדול. אנחנו התמקדנו בצל של חוסר ביטחון עצמי. כן כן, גם לי יש את זה. זיכרון כואב עלה לי, גם זה צל. ברגע שהתחלתי לחשוב על הדברים האלה, איפה שיש לי את הפיברו, הכאב הכי גדול, שם התחיל לכאוב לי".

לסיכום אמרה: "הטיפול עוזר לי להבין איך הרגשות והתחושות שלי קשורים ישירות לכאב הפיזי. זה לא רק הכאב עצמו, אלא כל מה שהוא מבטא: הפחדים, האשמה, החסרים הפנימיים. אני אמשיך בעבודה התמידית הזאת כדי להגיע לריפוי אמיתי", הבטיחה.

נושאים קשורים