אחרי הביטול: אן זיוי מתחתנת

אחרי שחתונתה התבטלה בעקבות המתקפה האיראנית על ישראל, המשפיענית ואשת העסקים עומדת מתחת לחופה

אן זיוי ויניב וייס. צילום: עידן חסון

ערב המתקפה האיראנית, אן זיוי נאלצה לבטל את חתונתה. היום (ראשון) פחות משבועיים אחרי שהיום המאושר בחייה הסתיים בטון צורם, אן זיוי שוב כלה. 

ברגעים אלו מתקיימת חתונת הענק בחוות רונית בה היא נישאת לבחיר ליבה יניב וויס, בשמלת הכלה של דנה הראל, אותה גם לבשה בערב האירוע המקורי.

אן זיוי ויניב וויס, צילום: עידן חסון
אן זיוי ויניב וויס,

כזכור, בראשון באוקטובר, ערב המתקפה של איראן על ישראל, אן זיוי הייתה אמורה להתחתן עם בחיר לבה יניב וויס בחתונת ענק עם אלף מוזמנים בחוות רונית. זיוי, שתחילה פיצלה את האירוע לשני חלקים בעקבות הנחיות פיקוד העורף, נאלצה בסופו של דבר להודיע על ביטולו המלא. "לצערי הרב, בעקבות המצב הביטחוני החתונה שלי, שתוכננה להערב מבוטלת. זהו אירוע שתכננו ועבדנו עליו כל כך הרבה, אך הבטיחות של כולנו היא בראש סדר העדיפויות שלי", כתבה. "בהתאם להנחיות פיקוד העורף, אנו נמשיך להישאר עירניים ולפעול בהתאם להנחיות כדי לשמור על עצמנו ועל הקרובים לנו. אני יודעת שהמצב קשה לכולנו, ומעריכה את התמיכה שלכם בזמן הזה. מקווה שנוכל לחגוג יחד בהקדם האפשרי, כאשר המצב יאפשר זאת".

ואכן, זיוי לא חיכתה הרבה זמן ושעות ספורות לאחר ביטול האירוע, היא כבר הודיעה בחשבונה באינסטגרם על התאריך החדש בפוסט שהעלתה בצירוף סרטון שלה ככלה עם ציון התאריך החדש. "אף אחד לא יעצור אותנו מלחגוג את האהבה שלנו", הבטיחה. 

יש תאריך חדש לחתונה. אן זיוי, צילום: מתוך אינסטגרם

הביטול מן הסתם היה מבאס במיוחד עבור זיוי, אך היא זכתה לאיזושהי נקודת אור בכל הסיפור הזה כשימים אחדים אחרי הדרמה, מספר העוקבים שלה עלה בצורה מרשימה כשלמעלה מעשרת אלפים גולשים חדשים בחרו להיחשף לתכניה. 

עליה במספר העוקבים. האינסטגרם של זיוי אחרי הביטול, צילום: מתוך אינסטגרם

נושאים חמים